Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Medical equipments (Испания - Тендер #48110603)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Consejería de Sanidad. Hospital Universitario del Tajo
Номер конкурса: 48110603
Дата публикации: 15-11-2023
Сумма контракта: 28 333 653 (Российский рубль) Цена оригинальная: 480 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023111020231213 23:59OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Consejería de Sanidad. Hospital Universitario del Tajo
      Avenida Amazonas Central S/N
      ARANJUEZ - MADRID
      28300
      Spain
      Telephone: +34 918014351 / +34 911346608 /+34 918014122
      E-mail: mrosario.jimenez@salud.madrid.org
      Fax: +34 918014330
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contratos-publicos.comunidad.madrid/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://contratos-publicos.comunidad.madrid/perfil-contratante/sistema-licit-licitacion-electronica
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Consejería de Sanidad
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro para la adquisición, instalación y puesta en marcha de sistemas de dispensación automatizados de medicamentos (SADME)

        Reference number: A/SUM-042321/2023
      2. Main CPV code:
        33100000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro para la adquisición, instalación y puesta en marcha de sistemas de dispensación automatizados de medicamentos (SADME)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 480 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Hospital Universitario del Tajo, Avenida Amazonas Central s/n, 28300 Aranjuez - Madrid

      4. Description of the procurement:

        LOTE UNICO: Suministro para la adquisición, instalación y puesta en marcha de sistemas de dispensación automatizados de medicamentos (SADME)

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 480 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 3
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:
        Variants will be accepted: Tenders must be presented in the form of electronic catalogues or include an electronic catalogue
      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Indicada en los pliegos de contratación publicados

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Indicada en los pliegos de contratación publicados

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-13
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-09
      Local time: 10:30
      Place:

      Hospital Universitario del Tajo

      Reunión a distancia por videoconferencia, mediante la aplicación Microsoft Teams.

      Avda. Amazonas Central, s/n, Hospital Universitario del Tajo.

      Localidad y código postal: 28300 Aranjuez (Madrid).

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Los interesados en asistir deberán dirigirse con al menos 72 horas de antelación a la fecha señalada para la celebración de la Mesa a: suministros.htaj@salud.madrid.org para identificarse tanto ellos como la empresa o entidad a la que pertenecen, y señalar el correo electrónico donde desean que se les envíe el enlace para unirse a la reunión a distancia.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Los interesados en asistir deberán dirigirse con al menos 72 horas de antelación a la fecha señalada para la celebración de la Mesa a: suministros.htaj@salud.madrid.org para identificarse tanto ellos como la empresa o entidad a la que pertenecen, y señalar el correo electrónico donde desean que se les envíe el enlace para unirse a la reunión a distancia.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de la Comunidad de Madrid
        Carrera de San Jerónimo, 13, 1ª planta
        Madrid
        28014
        Spain
        Contact person: 28014
        Telephone: +34 917206346/45
        Fax: +34 917206347
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de la Comunidad de Madrid
        MadridCarrera de San Jerónimo, 13, 1ª planta
        Madrid
        28014
        Spain
        Contact person: 28014
        Telephone: +34 917206346/45
        Fax: +34 917206347
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru