Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Road transport services (Испания - Тендер #48110599)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Gerencia del Area de Atención Integrada de Hellín
Номер конкурса: 48110599
Дата публикации: 15-11-2023
Сумма контракта: 24 922 458 (Российский рубль) Цена оригинальная: 422 211 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023111020231211 14:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gerencia del Area de Atención Integrada de Hellín
      Juan Ramón Jiménez, 40
      Hellín
      02400
      Spain
      Telephone: +34 967309542
      E-mail: contratacion.gaihellin@sescam.jccm.es
      Fax: +34 967305019
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=5Z2df%2FQHmjXVGIpKDxgsAQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de transporte de muestras clínicas, mercancías-paquetería, valija porta-documentos y pequeño mobiliario y enseres, por vía terrestre.

        Reference number: 2023/009142
      2. Main CPV code:
        60100000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de transporte de muestras clínicas, mercancías-paquetería, valija porta-documentos y pequeño mobiliario y enseres, por vía terrestre.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 422 211.02 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        64121200
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servicio de transporte de muestras clínicas, mercancías-paquetería, valija porta-documentos y pequeño mobiliario y enseres, por vía terrestre.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: MECANISMOS PARA CONTROL DE LA CALIDAD DEL SERVICIO. / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: MEMORIA TÉCNICA DE PRESTACIÓN DEL SERVICIO. / Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 7
        Cost criterion - Weighting: 6
        Cost criterion - Weighting: 3
        Cost criterion - Weighting: 2
        Cost criterion - Weighting: 7
        Cost criterion - Weighting: 60
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 422 211.02 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        A la finalización del contrato, se podrá prorrogar por un periodo adicional de 24 meses en las mismas condiciones que el contrato inicial.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 375000. Expresión: Según lo indicado en el punto 10.1 del cuadro anexo I al PCAP. Se solicitará su acreditación a aquella empresa o empresario propuesta/o como adjudicataria/o.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 200000. Expresión: Según lo indicado en el punto 10.2 del cuadro anexo I al PCAP. Se solicitará su acreditación a aquella empresa o empresario propuesta/o como adjudicataria/o.

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: La empresa contratista vendrá obligada a responsabilizarse de realizar una recogida selectiva de los residuos generados durante la ejecución del contrato Así mismo deberá retirar los embalajes y envases vacíos, para depositarlos en los contenedores correspondientes o, en su caso, en el punto limpio u otro sistema de gestión de residuos autorizado

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-18
      Local time: 10:00
      Place:

      Mesa de Contratación de la G.A.I. de Hellín

      Datos de Dirección:

      Calle: C/ Juan Ramón Jiménez, 40

      CP: 02400

      Población: Hellín

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central De Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8.
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Telephone: +34 913491319
        E-mail: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru