Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Repair and maintenance services of building installations (Испания - Тендер #48110597)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Dirección de Suma Gestión Tributaria. Diputación de Alicante
Номер конкурса: 48110597
Дата публикации: 15-11-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
20231110Regional or local authorityModification of a contract/concession during its termServicesOpen procedureEuropean UnionNot applicableNot applicableEconomic and financial affairs01C2001
15/11/2023    S220

Spain-Alicante: Repair and maintenance services of building installations

2023/S 220-693671

Modification notice

Modification of a contract/concession during its term

Legal Basis:
Directive 2014/24/EU

Section I: Contracting authority/entity

I.1)Name and addresses
Official name: Dirección de Suma Gestión Tributaria. Diputación de Alicante
National registration number: P5300003J
Postal address: Avda. Rambla Méndez Núñez esq. Plaza de San Cristóbal, 1
Town: Alicante
NUTS code: ES521 Alicante / Alacant
Postal code: 03002
Country: Spain
Contact person: Dirección de Suma Gestión Tributaria. Diputación de Alicante
E-mail: contratacion.pliegos@suma.es
Telephone: +34 965148526
Fax: +34 965148520
Internet address(es):
Main address: http://www.suma.es
Address of the buyer profile: https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:perfilContratante&idBp=15wAat3mKysQK2TEfXGy%2BA%3D%3D

Section II: Object

II.1)Scope of the procurement
II.1.1)Title:

Servicio de mantenimiento preventivo, técnico legal, correctivo e integral de las instalaciones y edificaciones generales de las oficinas de Suma Gestión Tributaria, 5 Lotes

Reference number: 25/pa/ser/20
II.1.2)Main CPV code
50700000 Repair and maintenance services of building installations
II.1.3)Type of contract
Services
II.2)Description
II.2.1)Title:

Mantenimiento de instalaciones de climatización

Lot No: 5
II.2.2)Additional CPV code(s)
50730000 Repair and maintenance services of cooler groups
II.2.3)Place of performance
NUTS code: ES521 Alicante / Alacant
II.2.4)Description of the procurement at the time of conclusion of the contract:

Mantenimiento de instalaciones de climatización

II.2.7)Duration of the contract, framework agreement, dynamic purchasing system or concession
Duration in months: 12
II.2.13)Information about European Union funds
The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no

Section IV: Procedure

IV.2)Administrative information
IV.2.1)Contract award notice concerning this contract
Notice number in the OJ S: 2021/S 001-001700

Section V: Award of contract/concession

Contract No: 25/pa/ser/20
Lot No: 5
Title:

Mantenimiento de instalaciones de climatización

V.2)Award of contract/concession
V.2.1)Date of conclusion of the contract/concession award decision:
29/12/2020
V.2.2)Information about tenders
The contract/concession has been awarded to a group of economic operators: no
V.2.3)Name and address of the contractor/concessionaire
Official name: MOVILFRIO S.L.
National registration number: B03289246
Postal address: calle Alisios, núm.109 P.I. Plá de la Vallonga
Town: Alicante
NUTS code: ES521 Alicante / Alacant
Postal code: 03006
Country: Spain
The contractor/concessionaire is an SME: yes
V.2.4)Information on value of the contract/lot/concession (at the time of conclusion of the contract;excluding VAT)
Total value of the procurement: 31 404.96 EUR

Section VI: Complementary information

VI.3)Additional information:
VI.4)Procedures for review
VI.4.1)Review body
Official name: Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
Postal address: Avenida General Perón, 38, planta 8
Town: Madrid
Postal code: 28071
Country: Spain
E-mail: Tribunal_recursos.contratos@minhap.es
Internet address: https://sedeminhap.gob.es/es-Es/Sedes/TACRC/Paginas/Default.aspx
VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained
Official name: Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
Postal address: Avenida General Perón, 38, planta 8
Town: Madrid
Postal code: 28071
Country: Spain
Internet address: https://sedeminhap.gob.es/es-Es/Sedes/TACRC/Paginas/Default.aspx
VI.5)Date of dispatch of this notice:
10/11/2023

Section VII: Modifications to the contract/concession

VII.1)Description of the procurement after the modifications
VII.1.1)Main CPV code
50700000 Repair and maintenance services of building installations
VII.1.2)Additional CPV code(s)
50730000 Repair and maintenance services of cooler groups
VII.1.3)Place of performance
NUTS code: ES521 Alicante / Alacant
VII.1.4)Description of the procurement:

Mantenimiento de instalaciones de climatización

VII.1.5)Duration of the contract, framework agreement, dynamic purchasing system or concession
Duration in months: 12
VII.1.6)Information on value of the contract/lot/concession (excluding VAT)
Total value of the contract/lot/concession: 31 404.96 EUR
VII.1.7)Name and address of the contractor/concessionaire
Official name: MOVILFRIO S.L.
National registration number: B03289246
Postal address: calle Alisios, núm.109 P.I. Plá de la Vallonga
Town: Alicante
NUTS code: ES521 Alicante / Alacant
Postal code: 03006
Country: Spain
The contractor/concessionaire is an SME: yes
VII.2)Information about modifications
VII.2.1)Description of the modifications
Nature and extent of the modifications (with indication of possible earlier changes to the contract):

La modificación aprobada del contrato se perfeccionará con la firma de la adenda al documento de formalización del contrato principal, que se anexa a este anuncio de modificación.

VII.2.2)Reasons for modification
Need for modification brought about by circumstances which a diligent contracting authority/entity could not foresee (Art. 43(1)(c) of Directive 2014/23/EU, Art. 72(1)(c) of Directive 2014/24/EU, Art. 89(1)(c) of Directive 2014/25/EU)
Description of the circumstances which rendered the modification necessary and explanation of the unforeseen nature of these circumstances:

Las modificaciones del contrato (104/mod/ser/23) planteadas por el técnico responsable de Suma. Gestión Tributaria, por razones de interés general, responden al concepto de trabajos no previstos en el PCAP y en el PPT que rigen este contrato y que tienen encaje legal en el art. 203.2.b), en relación con el art. 205 LCSP, cumpliéndose con los requisitos establecidos en sus apdos. 1º y 2º, puesto que la modificación deriva de circunstancias sobrevenidas, que esta Administración no ha podido prever, la realización de trabajos necesarios dentro del mantenimiento de la climatización de las Oficinas Centrales, para cumplir con las exigencias de la certificación ISO 14001:2015, de gestión medio ambiental.

VII.2.3)Increase in price
Updated total contract value before the modifications (taking into account possible earlier contract modifications and price adaptions and, in the case of Directive 2014/23/EU, average inflation in the Member State concerned)
Value excluding VAT: 31 404.96 EUR
Total contract value after the modifications
Value excluding VAT: 42 182.16 EUR

Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Испания

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт

Еще тендеры и закупки за эти даты

15-11-2023 Energy and related services.

15-11-2023 Railway bridge construction work.

15-11-2023 Laboratory reagents.

15-11-2023 Software support services.

15-11-2023 Architectural, construction, engineering and inspection services.

15-11-2023 Medical equipments.





Copyright © 2008-2025, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru