Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Agricultural, forestry, horticultural, aquacultural and apicultural services (Нидерланды - Тендер #39065990)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Landgraaf
Номер конкурса: 39065990
Дата публикации: 08-03-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Landgraaf
      Sweelinckplein 1
      Landgraaf
      6371 LB
      Netherlands
      Telephone: +31 625060245
      E-mail: guy.gigase@landgraaf.nl
      Fax: +031 455695480
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/290539/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/290539/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Raamovereenkomst Groendiensten Landgraaf

        Reference number: 2307
      2. Main CPV code:
        77000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        De dienstverlening bestaat uit de volgende werkzaamheden :

        - Onkruidbestrijding in plantsoenen

        - Onkruidbestrijding op verhardingen

        - Snoeien van sierplantsoen/hagen

        - Maaien van gazons en ruwe terreinen

        - Bijmaaien rond obstakels in gazon en ruwe terreinen

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Raamovereenkomst Groendiensten Landgraaf

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        77000000, 77300000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Gemeente Landgraaf

      4. Description of the procurement:

        De gemeente is op zoek naar drie onderhoudsploegen die de dienstverlening zelfstandig kunnen uitvoeren.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-05-01
        End: 2026-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De looptijd van het contract is tot en met 31 december 2026 en kan tweemaal met 1 jaar verlengd worden. De aanvang van de dienstverlening is verwacht in het voorjaar van 2023, maar afhankelijk van de definitieve gunning.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        De looptijd van het contract is tot en met 31 december 2026 en kan tweemaal met 1 jaar verlengd worden. De aanvang van de dienstverlening is verwacht in het voorjaar van 2023, maar afhankelijk van de definitieve gunning.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        De dienstverlening bestaat uit de volgende werkzaamheden :

        - Onkruidbestrijding in plantsoenen

        - Onkruidbestrijding op verhardingen

        - Snoeien van sierplantsoen/hagen

        - Maaien van gazons en ruwe terreinen

        - Bijmaaien rond obstakels in gazon en ruwe terreinen

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      Gezien de aard van de dienstverlening is een inwerktijd van een jaar aan de orde. Ook gezien de uit te voeren investeringen.

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-14
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-14
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      De dienstverlening bestaat uit de volgende werkzaamheden :

      - Onkruidbestrijding in plantsoenen

      - Onkruidbestrijding op verhardingen

      - Snoeien van sierplantsoen/hagen

      - Maaien van gazons en ruwe terreinen

      - Bijmaaien rond obstakels in gazon en ruwe terreinen

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Limburg
        Sint Annadal 1
        Maastricht
        6214 PA
        Netherlands
        Contact person: 6214 PA
        E-mail: rechtbanklimburg@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures
        Rechtbank Limburg
        Sint Annadal 1
        Maastricht
        6214 PA
        Netherlands
        Contact person: 6214 PA
        E-mail: rechtbanklimburg@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Recruitment services.

    08-03-2023 Research and development consultancy services.

    08-03-2023 Miscellaneous repair and maintenance services.

    08-03-2023 Grassing services.

    08-03-2023 Medical equipments.

    08-03-2023 Refuse skips.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru