Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Refuse skips (Испания - Тендер #39065989)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Presidencia de Turisme Comunitat Valenciana
Номер конкурса: 39065989
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 61 979 866 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 050 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Presidencia de Turisme Comunitat Valenciana
      Calle de la Democracia, 77- Torre 2, planta 3ª Ciutat Administrativa 9 d"Octubre
      Valencia
      46018
      Spain
      Telephone: +34 961209800
      E-mail: contratacion_turisme@gva.es
      Fax: +34 961209937
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=XPnq6uKf3QiXQV0WE7lYPw%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro de 2.000 papeleras desmontables (lote A) y 500 grupos de papeleras de recogida selectiva (lote B), para las playas de la Comunitat Valenciana

        Reference number: TCV03/23
      2. Main CPV code:
        44613700
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro de 2.000 papeleras desmontables (lote A) y 500 grupos de papeleras de recogida selectiva (lote B), para las playas de la Comunitat Valenciana

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 050 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        Lote A: 2.000 Uds. de papeleras desmontables de color azul

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        44613700, 34928480, 44613800
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Lote A: 2.000 Uds. de papeleras desmontables de color azul

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 90
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 120
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        No procede

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Ver apartado R del Anexo I al PCAP.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Lote B: 500 Grupos de papeleras de recogida selectiva, cada uno de ellos compuesto por tres papeleras de diferentes colores (azul, amarillo y verde)

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        44613700, 34928480, 44613800
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Lote B: 500 Grupos de papeleras de recogida selectiva, cada uno de ellos compuesto por tres papeleras de diferentes colores (azul, amarillo y verde)

      18. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 90
        Cost criterion - Weighting: 10
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 450 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 120
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        No procede

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Ver apartado R del Anexo I al PCAP.

      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Ver apartado X del Anexo I al PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-11
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-20
      Local time: 10:00
      Place:

      Sede Central Turisme Comunitat Valenciana

      Datos de Dirección:

      Calle: De la Democracia 77 Torre II

      CP: 46018

      Población: Valencia

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        General Perón 38
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        General Perón 38
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Construction project management services.

    08-03-2023 Recruitment services.

    08-03-2023 Research and development consultancy services.

    08-03-2023 Miscellaneous repair and maintenance services.

    08-03-2023 Grassing services.

    08-03-2023 Medical equipments.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru