Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Research and development consultancy services (Испания - Тендер #39065985)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Gobierno Vasco - Agencia Vasca del Agua
Номер конкурса: 39065985
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 28 746 852 (Российский рубль) Цена оригинальная: 487 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gobierno Vasco - Agencia Vasca del Agua
      Portal de Gamarra 1A Planta 11 01013 Vitoria-Gasteiz (Álava)
      Vitoria-Gasteiz
      01010
      Spain
      Telephone: +34 945011700
      E-mail: contratacionURA@uragentzia.eus
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.contratacion.euskadi.eus
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.contratacion.euskadi.eus/KPELicitacion
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Environment
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Apoyo técnico en la preparación de los informes de seguimiento de los planes hidrológicos y la documentación del cuarto ciclo de planificación hidrológica (primera fase) en la comunidad autónoma de...

        Reference number: URA/001A/2023
      2. Main CPV code:
        73200000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Apoyo técnico en la preparación de los informes de seguimiento de los planes hidrológicos y la documentación del cuarto ciclo de planificación hidrológica (primera fase) en la comunidad autónoma del País Vasco

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 487 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        73200000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ES21 - País Vasco

      4. Description of the procurement:

        Apoyo técnico en la preparación de los informes de seguimiento de los planes hidrológicos y la documentación del cuarto ciclo de planificación hidrológica (primera fase) en la comunidad autónoma del País Vasco

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Elaboración de los informes de seguimiento de los planes hidrológico / Weighting: 12,00
        Quality criterion - Name: Elaboración de los Documentos Iniciales del cuarto ciclo de planificación / Weighting: 16,00
        Quality criterion - Name: Elaboración del Esquema de Temas Importantes del cuarto ciclo de planificación / Weighting: 22,00
        Cost criterion - Weighting: 13,50
        Cost criterion - Weighting: 36,50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 487 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 35
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-03
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, EU
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-21
      Local time: 10:30
      Place:

      https://apps.euskadi.eus/appcont/lizitazioa/directo_ura_es.html

      Information about authorised persons and opening procedure:

      APERTURA ARCHIVO QUE CONTIENE CRITERIOS SOMETIDOS A FÓRMULAS

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      APERTURA ARCHIVO QUE CONTIENE CRITERIOS SOMETIDOS A FÓRMULAS

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Órgano Administrativo de Recursos Contractuales
        Vitoria-Gasteiz
        Spain
        E-mail: oarc@euskadi.eus
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Social services.

    08-03-2023 Adult and other education services.

    08-03-2023 Electrical fitting work.

    08-03-2023 Wood.

    08-03-2023 Construction project management services.

    08-03-2023 Recruitment services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru