Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Sewage services (Испания - Тендер #48110520)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: AYUNTAMIENTO PREMIÀ DE MAR
Номер конкурса: 48110520
Дата публикации: 15-11-2023
Сумма контракта: 43 121 341 (Российский рубль) Цена оригинальная: 730 518 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023111020231211 13:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      AYUNTAMIENTO PREMIÀ DE MAR
      PLAÇA AJUNTAMENT 1
      PREMIÀ DE MAR
      08330
      Spain
      Telephone: +34 937417400
      E-mail: contractacio@premiademar.cat
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contractaciopublica.gencat/perfil/premiademar
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio y trabajos de alcantarillado de Premià de Mar. Contratación mixta

        Reference number: C174-2022-9188
      2. Main CPV code:
        90400000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de mantenimiento, conservación, inspección y limpieza de la red de alcantarillado.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 730 517.52 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Servicio de inspección y limpieza de la red de alcantarillado

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        90600000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servicio de mantenimiento, conservación, inspección y limpieza de la red de alcantarillado.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 399 941.52 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        2 posibles prórrogas de 12 meses cada una

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Mantenimiento y conservación de la red de alcantarillado

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        45232400
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Premià de Mar

      17. Description of the procurement:

        Servicio de mantenimiento, conservación, inspección y limpieza de la red de alcantarillado.

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 330 576.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        2 posibles prórrogas de 12 meses cada una

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Recogidas en los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-12
      Local time: 08:00
      Place:

      La obertura de plicas se publicarà en el perfil del contratante del Ajuntament de Premià de Mar

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal català de contractes del sector públic
        Barcelona
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Barcelona
        Spain
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        15 DIAS HÁBILES

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        15 DIAS HÁBILES


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru