Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Refuse collection services (Испания - Тендер #43821976)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Dirección Gerencia de Mutualia, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social nº 02
Номер конкурса: 43821976
Дата публикации: 17-07-2023
Сумма контракта: 14 854 862 (Российский рубль) Цена оригинальная: 251 656 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230913 14:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsMixedGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Dirección Gerencia de Mutualia, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social nº 02
      Henao, 26
      Bilbao
      48009
      Spain
      Telephone: +034 944252500
      E-mail: contratacion@mutualia.es
      Fax: +034 944242634
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=iAG%2B6DEH%2BnHkY6rls5tG9A%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Otras Entidades del Sector Público
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de recogida selectiva y gestión de residuos (papel, cartón, plástico y documentos y soportes informáticos) para Mutualia.

        Reference number: 2023/073/01
      2. Main CPV code:
        90511000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de recogida selectiva y gestión de residuos (papel, cartón, plástico y documentos y soportes informáticos) para Mutualia, incluyéndose en estas recogidas las referidas a la documentación que contenga datos personales y destrucción confidencial de la misma.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 251 656.24 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
    2. Description
      1. Title:

        Papel, cartón y plástico

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        90511000, 90500000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Gestión de residuos de papel, cartón y plástico

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Condiciones medioambientales / Weighting: 8
        Quality criterion - Name: Gestión y organización del servicio / Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 2
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 248 730.24 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Documentos y soportes informáticos

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        90511000, 90500000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Gestión de residuos de documentos y soportes informáticos

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 926.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Seguro de indemnización

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        - Certificados de control de calidad expedidos por los institutos o servicios oficiales

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: Según lo establecido en la cláusula 12 del PCAP

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Según lo establecido en la cláusula 12 del PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-13
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-02
      Local time: 10:00
      Place:

      Mutualia

      Datos de Dirección:

      Calle: Henao,26

      CP: 48009

      Población: Bilbao

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: Se dará carácter público al acto a través de las funcionalidades que ofrece la Plataforma de Contratación del Sector Público

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción: Se dará carácter público al acto a través de las funcionalidades que ofrece la Plataforma de Contratación del Sector Público

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Mutualia
        Henao,26
        Bilbao
        48009
        Spain
        Contact person: 48009
        E-mail: contratacion@mutualia.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        MUTUALIA
        Henao,26
        Bilbao
        48009
        Spain
        Contact person: 48009
        E-mail: contratacion@mutualia.es
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru