Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Information systems and servers (Испания - Тендер #43821646)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: EJIE, S.A. - Sociedad Informática del Gobierno Vasco - EJIE-Sociedad Informática del Gobierno Vasco
Номер конкурса: 43821646
Дата публикации: 17-07-2023
Сумма контракта: 263 369 509 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 461 739 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230907 11:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      EJIE, S.A. - Sociedad Informática del Gobierno Vasco - EJIE-Sociedad Informática del Gobierno Vasco
      Mediterráneo, 14 01010 Vitoria-Gasteiz
      Vitoria-Gasteiz
      01010
      Spain
      Telephone: +34 945017300
      E-mail: ContratacionEJIE@ejie.eus
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.contratacion.euskadi.eus
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.contratacion.euskadi.eus/KPELicitacion
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Poder Adjudicador No Administración Pública
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro de suscripción multicloud a cloud hiperescalares y solución de analítica de datos sobre cloud.

        Reference number: EJIE-082-2023
      2. Main CPV code:
        48800000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro de suscripción multicloud a cloud hiperescalares y solución de analítica de datos sobre cloud.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 461 739.20 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        LOTE 1

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        48800000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ES21 - País Vasco

      4. Description of the procurement:

        Suscripción servicios cloud de hiperescalares

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: LOTE 1. Criterios subjetivos / Weighting: 27,00
        Cost criterion - Weighting: 73,00
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 415 406.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        LOTE 2

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        72000000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ES21 - País Vasco

      17. Description of the procurement:

        Gestión plataforma sobre cloud de hiperescalares

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: LOTE 2. Criterios subjetivos / Weighting: 49,00
        Cost criterion - Weighting: 51,00
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 302 710.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-07
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, EU
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-02
      Local time: 12:00
      Place:

      EJIE

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Apertura Sobre Proposición Económica

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Apertura Sobre Proposición Económica

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Órgano Administrativo de Recursos Contractuales
        Vitoria-Gasteiz
        Spain
        E-mail: oarc@euskadi.eus
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Engineering design services.

    17-07-2023 Parking services.

    17-07-2023 Marine installations.

    17-07-2023 Transport services (excl. Waste transport).

    17-07-2023 Consultative engineering and construction services.

    17-07-2023 Lift installation work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru