Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Auditing services (Испания - Тендер #43033392)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Alcobendas
Номер конкурса: 43033392
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 24 384 591 (Российский рубль) Цена оригинальная: 413 099 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062020230724 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Alcobendas
      Plaza Mayor, 1
      Alcobendas
      28100
      Spain
      E-mail: contratacion@aytoalcobendas.org
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=58UHbKV0NrHi0Kd8%2Brcp6w%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicios de Colaboración con la Intervención General en las Funciones de Control Financiero.

        Reference number: E-EXP 16/2023
      2. Main CPV code:
        79212000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicios de Colaboración con la Intervención General en las Funciones de Control Financiero.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 413 099.15 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 1
    2. Description
      1. Title:

        Auditoría Anual de Cuentas, Auditoría de Cumplimiento y Auditoría Operativa, de la Empresa Municipal de Recaudación (EMARSA) y de la Sociedad de Gestión del Patrimonio Inmobiliaria Municipal de Alcobendas (SOGEPIMA), todas ellas a realizar en cada uno de los dos años de duración del contrato...(ver PCAP)

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        79212000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Auditoría Anual de Cuentas, Auditoría de Cumplimiento y Auditoría Operativa, de la Empresa Municipal de Recaudación (EMARSA) y de la Sociedad de Gestión del Patrimonio Inmobiliaria Municipal de Alcobendas (SOGEPIMA), todas ellas a realizar en cada uno de los dos años de duración del contrato...(ver PCAP)

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Criterios de aplicación mediante juicio de valor / Weighting: 45
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 45
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 50 818.18 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Según el apartado 18 de la cláusula 1 del PCAP .

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Auditoría anual de Registro Contable de Facturas, Auditoría anual de Control de Deuda Comercial de obligaciones sin imputación presupuestaria (Cuenta 413), Auditoría anual sobre el cumplimiento de la normativa en materia de morosidad....(Ver PCAP)

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        79212000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Auditoría anual de Registro Contable de Facturas, Auditoría anual de Control de Deuda Comercial de obligaciones sin imputación presupuestaria (Cuenta 413), Auditoría anual sobre el cumplimiento de la normativa en materia de morosidad....(Ver PCAP)

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Criterios de aplicación mediante juicio de valor / Weighting: 45
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 45
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 114 421.49 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Según el apartado 18 de la cláusula 1 del PCAP .

      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

        Preferencia para empresas con trabajadores con discapacidad

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        - Otros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Según el apartado 19 de la cláusula 1 del PCAP

        Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos. Descripción: Según el apartado 19 de la cláusula 1 del PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-31
      Local time: 10:00
      Place:

      Ayuntamiento de Alcobendas

      Datos de Dirección:

      Calle: Plaza Mayor 1

      CP: 28100

      Población: Alcobendas

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Ayuntamiento de Alcobendas
        Plaza Mayor 1
        Alcobendas
        28100
        Spain
        Contact person: 28100
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-06-2023 Medical consumables.

    22-06-2023 Monitors.

    22-06-2023 Motorway construction works.

    22-06-2023 Restructuring work.

    22-06-2023 Household-refuse collection services.

    22-06-2023 Data services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru