Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


IT services: consulting, software development, Internet and support (Испания - Тендер #42681105)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Junta de Gobierno del Ayuntamiento de A Coruña
Номер конкурса: 42681105
Дата публикации: 12-06-2023
Сумма контракта: 52 966 223 (Российский рубль) Цена оригинальная: 897 300 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230707 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Junta de Gobierno del Ayuntamiento de A Coruña
      Plaza de María Pita, 1
      A Coruña
      15001
      Spain
      Telephone: +34 981184219
      E-mail: contratacion@coruna.es
      Fax: +34 981184271
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=FrJd7bJc2hd9PLkba5eRog%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicios de Apoyo en la Transformación Digital del Ayuntamiento de A Coruña, por lotes, susceptible de ser financiado por el Plan de Recuperación, Transformacón y Resiliencia - Financiado por la Unión Europea - Next GenerationEU

        Reference number: A31/2023/10
      2. Main CPV code:
        72000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicios de Apoyo en la Transformación Digital del Ayuntamiento de A Coruña, por lotes, susceptible de ser financiado por el Plan de Recuperación, Transformacón y Resiliencia - Financiado por la Unión Europea - Next GenerationEU

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 897 300.00 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 1
    2. Description
      1. Title:

        Lote 1: Servicio de apoyo y coordinación den la implantación de la Plataforma de Servicios Digitales y proyectos relacionados

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        72000000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Lote 1: Servicio de apoyo y coordinación den la implantación de la Plataforma de Servicios Digitales y proyectos relacionados

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Oferta técnica. Lote 1 / Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 20
        Cost criterion - Weighting: 20
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 181 800.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        2 años más

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        El contrato se podrá prorrogar anualmente por un plazo de 2 años más.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Transformación Digital de las Comunidades Autónomas y Entidades Locales

      13. Additional information:
      14. Title:

        Lote 2: Servicio de apoyo y coordinación del Centro de Seguridad de la Información

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        72000000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Lote 2: Servicio de apoyo y coordinación del Centro de Seguridad de la Información

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Oferta técnica. Lote 2 / Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 20
        Cost criterion - Weighting: 20
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 117 300.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        2 años más

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        El contrato se podrá prorrogar anualmente por un plazo de 2 años más.

      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Transformación Digital de las Comunidades Autónomas y Entidades Locales

      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-07
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, GL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-10
      Local time: 09:30
      Place:

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de la Comunidade Autónoma de Galicia (Tacgal)
        Raxeira 52, 2.º piso
        Santiago de Compostela (A Coruña)
        15781
        Spain
        Contact person: 15781
        Telephone: +34 881995481
        E-mail: tacgal@xunta.gal
        Internet address: https://tacgal.xunta.gal/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru