Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Латвии


Medical equipments, pharmaceuticals and personal care products (Латвия - Тендер #42681101)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Латвия (другие тендеры и закупки Латвия)
Организатор тендера: Rīgas Stradiņa universitāte
Номер конкурса: 42681101
Дата публикации: 12-06-2023
Сумма контракта: 11 805 689 (Российский рубль) Цена оригинальная: 200 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230628 10:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Rīgas Stradiņa universitāte
      Dzirciema iela 16
      Rīga
      LV 1007
      Latvia
      Telephone: +371 67060825
      E-mail: iveta.sakenfele@rsu.lv
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/101073
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/ProcurementProposals/101073
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Atvasināta publiska persona
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Dažādu laboratorijas un medicīnas materiālu, piederumu, instrumentu, ierīču un mazā inventāra iegāde – 2.kārta

        Reference number: RSU 2023/72/AK
      2. Main CPV code:
        33000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Dažādu laboratorijas un medicīnas materiālu, piederumu, instrumentu, ierīču un mazā inventāra iegāde – 2.kārta

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 200 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
    2. Description
      1. Title:

        Dažādi laboratorijas un medicīnas materiāli, piederumi, instrumenti, ierīces un mazais inventārs – Nr.1

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33000000, 33100000, 33140000, 33790000, 38000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Latvijas administratīvā teritorija

      4. Description of the procurement:

        Dažādu laboratorijas un medicīnas materiālu, piederumu, instrumentu, ierīču un mazā inventāra iegāde – 2.kārta

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 100 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Dažādi laboratorijas un medicīnas materiāli, piederumi, instrumenti, ierīces un mazais inventārs – Nr.2

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33000000, 33100000, 33140000, 33790000, 38000000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Latvijas administratīvā teritorija

      17. Description of the procurement:

        Dažādu laboratorijas un medicīnas materiālu, piederumu, instrumentu, ierīču un mazā inventāra iegāde – 2.kārta

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 100 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Atbilstoši Atklāta konkursa nolikumā noteiktajām prasībām

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:
        Minimum level(s) of standards possibly required:
      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:
        Minimum level(s) of standards possibly required:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 50
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-28
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      LV
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-28
      Local time: 14:30
      Place:

      https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/ProcurementProposals/101073

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Iepirkumu uzraudzības birojs
        Smilšu iela 1
        Rīga
        Latvia
        Telephone: +371 22416641
        E-mail: pasts@iub.gov.lv
        Internet address: http://www.iub.gov.lv
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 68. panta trešo daļu

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 68. panta trešo daļu

        Iepirkumu uzraudzības birojs
        Smilšu iela 1
        Rīga
        LV-1919
        Latvia
        Contact person: LV-1919
        Telephone: +371 22416641
        E-mail: pasts@iub.gov.lv
        Internet address: http://www.iub.gov.lv
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Латвия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-06-2023 Health services.

    12-06-2023 Health services.

    12-06-2023 Magnetic resonance imaging equipment.

    12-06-2023 Construction work.

    12-06-2023 Intercity railway works.

    12-06-2023 Construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru