Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Scheduled air transport services (Испания - Тендер #42681102)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Dirección General de Aviación Civil
Номер конкурса: 42681102
Дата публикации: 12-06-2023
Сумма контракта: 142 010 630 (Российский рубль) Цена оригинальная: 2 405 800 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230630 15:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Dirección General de Aviación Civil
      Paseo de la Castellana 67
      Madrid
      28071
      Spain
      Telephone: +34 915975253
      E-mail: gesecoaviacion@mitma.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=nk%2BDpJcaL9UeIBJRHQiPkQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicios de transporte aéreo sometidos a obligaciones de servicio público en la ruta aérea Menorca-Madrid.

        Reference number: 75A2023
      2. Main CPV code:
        60410000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicios de transporte aéreo sometidos a obligaciones de servicio público en la ruta aérea Menorca-Madrid.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 2 405 800.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servicios de transporte aéreo sometidos a obligaciones de servicio público en la ruta aérea Menorca-Madrid.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Capacidad de respuesta. / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: Condiciones tarifarias. / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: Conectividad. / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: Continuidad del servicio. / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: Criterios medioambientales / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: Frecuencias. / Weighting: 30
        Price - Weighting: 70
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 405 800.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        Titulos habilitantes: Licencia de explotación válida

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Otros

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Otros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Clausula F 8 del cuadro de características del Pliego de condiciones

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedureJustification:

      Declaración de urgencia del órgano de contratación de 18 de mayo de 2023.

    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-30
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-17
      Local time: 12:00
      Place:

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recuros Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        E-mail: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo Central de Recuros Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        E-mail: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-06-2023 Health services.

    12-06-2023 Magnetic resonance imaging equipment.

    12-06-2023 Construction work.

    12-06-2023 Intercity railway works.

    12-06-2023 Construction work.

    12-06-2023 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care products.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru