Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Research and experimental development services (Испания - Тендер #42281200)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Rector de la Universidad Carlos III de Madrid
Номер конкурса: 42281200
Дата публикации: 26-05-2023
Сумма контракта: 21 427 325 (Российский рубль) Цена оригинальная: 363 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023052320230623 14:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Rector de la Universidad Carlos III de Madrid
      Madrid, 126
      Getafe(Madrid)
      28903
      Spain
      Telephone: +34 916245808
      E-mail: jrcuesta@pa.uc3m.es
      Fax: +34 916249702
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=QuX6lRnke4x%2BF6L2uCfUWg%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        A2-PRIVCOMP: Software para la gobernanza del dato con garantías de privacidad para servicios cloud-edge en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia -financiado por la Unión Europea- NextGenerationEU.

        Reference number: 2023/0002572
      2. Main CPV code:
        73100000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        A2-PRIVCOMP: Software para la gobernanza del dato con garantías de privacidad para servicios cloud-edge en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia -financiado por la Unión Europea- NextGenerationEU.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 363 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Dependencias del adjudicatario. .

      4. Description of the procurement:

        A2-PRIVCOMP: Software para la gobernanza del dato con garantías de privacidad para servicios cloud-edge en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia -financiado por la Unión Europea- NextGenerationEU.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Calidad del plan de ejecución / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: Calidad técnica de la oferta / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Experiencia del licitador / Weighting: 20
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 30
        Cost criterion - Weighting: 10
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 363 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital y Unión Europea – NextGenerationEU - PRIVCOMP (2023/00030/001)

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Cumplimiento DNSH

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-23
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-29
      Local time: 12:00
      Place:

      Dirección del evento de apertura de ofertas

      Datos de Dirección:

      Calle: C/ Madrid

      CP: 28903

      Población: Getafe

      País: España

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rector de la Universidad Carlos III de Madrid
        Via, Madrid, Nº126
        Getafe
        28903
        Spain
        Contact person: 28903
        Telephone: +34 916245808
        E-mail: licitacion@listserv.uc3m.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-23

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-05-2023 Public road transport services.

    26-05-2023 Natural gas.

    26-05-2023 Supply services of medical personnel.

    26-05-2023 Infrastructure works consultancy services.

    26-05-2023 Engineering design services.

    26-05-2023 Medical equipments.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru