Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Miscellaneous repair and maintenance services (Испания - Тендер #37055655)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Área de Gobierno de Portavoz, Seguridad y Emergencias
Номер конкурса: 37055655
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 21 724 415 (Российский рубль) Цена оригинальная: 368 033 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Área de Gobierno de Portavoz, Seguridad y Emergencias
      Principe de Vergara, 140
      Madrid
      28002
      Spain
      E-mail: agssyecontratacion@madrid.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=SH%2BhgcrWufcuf4aBO%2BvQlQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de mantenimiento de diversos equipos NRBQ de la Subdirección General de SAMUR-Protección Civil del Ayuntamiento de Madrid

        Reference number: 300/2022/00603
      2. Main CPV code:
        50800000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de mantenimiento de diversos equipos NRBQ de la Subdirección General de SAMUR-Protección Civil del Ayuntamiento de Madrid

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 368 032.72 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        En dependencias de la Base Central de SAMUR P.C. situada en Ronda de las Provincias s/n o en las dependencias del adjudicatario.Ronda de las Provincias s/n. Madrid. 28011

      4. Description of the procurement:

        Servicio de mantenimiento de diversos equipos NRBQ de la Subdirección General de SAMUR-Protección Civil del Ayuntamiento de Madrid

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 100
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 368 032.72 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        El contrato podrá prorrogarse hasta un máximo de 24 meses, de modo que la duración total del contrato, incluida su prórroga o prórrogas no podrá exceder de 48 meses.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

        Preferencia para empresas con trabajadores con discapacidad

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 167287.6. Expresión: Declaración responsable del representante legal de la empresa relativa a la cifra de negocios de cualquiera de los 3 últimos años concluidos.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 53227.87. Expresión: Presentación de una relación firmada por el representante legal de la empresa de los principales servicios o trabajos realizados de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato en el curso de los tres últimos años en la que se indique el importe, la fecha y el destinatario, público o privado de los mismos. Para considerar que los trabajos son del mismo tipo o naturaleza al que corresponde el objeto del contrato, se tomara como criterio de correspondencia los trabajos cuyos dos primeros dígitos coincidan con los códigos CPV respectivos.

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: La empresa adjudicataria realice durante la ejecución del contrato una o varias acciones formativas, de duración mínima total de 21 horas, para cada uno de los profesionales que adscriba a la ejecución del contrato y tiene la obligación de proveer de Equipos de Protección Individual a sus trabajadores

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2022/S 226-651933
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-06
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-15
      Local time: 09:00
      Place:

      Entorno Digital.

      Datos de Dirección:

      Calle: Príncipe de Vergara número 140

      CP: 28022

      Población: Madrid

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de la Comunidad de Madrid
        Plaza de Chamberí, 8. 5ª planta
        Madrid
        28010
        Spain
        Contact person: 28010
        E-mail: tribunal.contratacion@madrid.org
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de la Comunidad de Madrid
        Plaza de Chamberí,8. 5ª planta
        Madrid
        28010
        Spain
        Contact person: 28010
        E-mail: tribunal.contratacion@madrid.org
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    06-01-2023 Snow-clearing services.

    06-01-2023 Post and courier services.

    06-01-2023 Installation services of machinery and equipment.

    06-01-2023 Tunnel operation services.

    06-01-2023 Pharmacy services.

    06-01-2023 Carpentry installation work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru