Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Aerial forest-firefighting services (Испания - Тендер #37055067)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Conselleria del Medio Rural
Номер конкурса: 37055067
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 1 472 262 119 (Российский рубль) Цена оригинальная: 24 941 571 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Conselleria del Medio Rural
      Edificio posterior derecho nº 4 San Caetano s/n, 1º piso
      Santiago de Compostela
      15781
      Spain
      Telephone: +34 981545737/981545748
      E-mail: licitacion.mediorural@xunta.gal
      Fax: +34 981544047
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.xunta.gal/medio-rural/perfil-do-contratante
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://silex.conselleriadefacenda.es/SLE_Internet/

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Other activity: Medio Rural
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de medios aéreos destinados a la prevención y defensa contra los incendios forestales en Galicia durante los años 2023, 2024, 2025 y 2026

        Reference number: CMR-2023-0005
      2. Main CPV code:
        60442000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        El contrato consiste en la realización de un servicio integral de medios aéreos destinados a la prevención y defensa contra los incendios forestales en Galicia durante los años 2023, 2024, 2025 y 2026. El objeto del contrato se divide en dos lotes:

        Lote 1: Helicópteros de tipo ligero. El objeto del contrato consiste en la realización del servicio integral de seis (6) helicópteros de tipo ligero y dos brigadas helitransportadas destinados a la defensa contra los incendios forestales durante los años 2023, 2024 y 2025.

        Lote 2: Helicópteros de coordinación. El objeto del contrato es la prestación un servicio integrado de helicópteros, técnicos coordinadores y técnicos analistas de imágenes y vídeos, con destino a la prevención, vigilancia y coordinación de medios aéreos de defensa contra incendios forestales durante los años 2023, 2024, 2025 y 2026.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 24 941 571.23 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Helicópteros de tipo ligero.

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        60442000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servicio integral de seis (6) helicópteros de tipo ligero y dos (2) brigadas helitransportadas destinados a la defensa contra los incendios forestales durante los años 2023, 2024 y 2025.

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 25
        Cost criterion - Weighting: 15
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 17 697 954.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 30
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        El contrato podrá ser prorrogado por un período máximo de 30 meses.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Helicópteros de coordinación.

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        60442000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Servicio integrado de dos (2) helicópteros, técnicos coordinadores y técnicos analistas de imágenes y vídeos para la prevención, vigilancia y coordinación de medios aéreos de defensa contra incendios forestales durante los años 2023, 2024, 2025 y 2026.

      18. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 25
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 7 243 617.23 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        El contrato podrá ser prorrogado por un período máximo de 24 meses.

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2022/S 228-652263
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-07
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      GL, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-10
      Local time: 14:00
      Place:

      La fecha indicada para la apertura de ofertas electrónicas de los licitadores es estimada.

      Information about authorised persons and opening procedure:

      El acto de apertura de ofertas no será público, teniendo en cuenta que las ofertas se presentan por medios electrónicos, y en virtud de lo dispuesto en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares que rige la contratación.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      El acto de apertura de ofertas no será público, teniendo en cuenta que las ofertas se presentan por medios electrónicos, y en virtud de lo dispuesto en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares que rige la contratación.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de Galicia
        Rúa Raxeira 52, 2.ª planta
        Santiago de Compostela
        15781
        Spain
        Contact person: 15781
        Telephone: +34 881995481
        E-mail: tacgal@xunta.gal
        Fax: +34 881995485
        Internet address: https://tacgal.xunta.gal/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Recurso especial en materia de contratación. Ver cláusula 1.5 del pliego de cláusulas administrativas particulares que rige la contratación

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Recurso especial en materia de contratación. Ver cláusula 1.5 del pliego de cláusulas administrativas particulares que rige la contratación

        Servicio de Contratación (Secretaría General Técnica) de Medio Rural
        Santiago de Compostela
        Spain
        Telephone: +34 981545737
        E-mail: licitacion.mediorural@xunta.gal
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru