Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Португалии


Ambulance services (Португалия - Тендер #42681165)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Португалия (другие тендеры и закупки Португалия)
Организатор тендера: Centro Hospitalar do Médio Ave, E. P. E.
Номер конкурса: 42681165
Дата публикации: 12-06-2023
Сумма контракта: 38 958 773 (Российский рубль) Цена оригинальная: 660 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230707 18:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Centro Hospitalar do Médio Ave, E. P. E.
      Largo Domingos Moreira
      Santo Tirso
      4780371
      Portugal
      E-mail: administracao@chma.min-saude.pt
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.chma.pt
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Entidade Pública EMpresarial
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Transporte não urgente de Doentes para o Centro Hospitalar do Médio Ave, E.P.E.

      2. Main CPV code:
        85143000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Prestação de Serviços de Transporte não urgente de Doentes para o Centro Hospitalar do Médio Ave, E.P.E.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 660 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Prestação de Serviços de Transporte não urgente de Doentes para o Centro Hospitalar do Médio Ave, E.P.E.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 660 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 6
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Renovável pelo período de 1 ano

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-07
      Local time: 18:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      PT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-10
      Local time: 18:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Centro Hospitalar do Médio Ave, EPE
        Largo Domingos Moreira
        Santo Tirso
        4780-371
        Portugal
        Contact person: 4780-371
        E-mail: administracao@chma.min-saude.pt
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Португалия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-06-2023 Digital angiography devices.

    12-06-2023 Building-cleaning services.

    12-06-2023 Parking services.

    12-06-2023 Facade work.

    12-06-2023 Research and development services and related consultancy services.

    12-06-2023 Miscellaneous repair and maintenance services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru