Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Tents (Нидерланды - Тендер #46433484)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Ministerie van Defensie
Номер конкурса: 46433484
Дата публикации: 26-09-2023
Сумма контракта: 20 659 955 (Российский рубль) Цена оригинальная: 350 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231108 17:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderDefence01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ministerie van Defensie
      Kalvermarkt 32
      Den Haag
      2511 CB
      Netherlands
      Telephone: +31 623468772
      E-mail: jiska.voetdijk@hetnic.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=220768
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Defence
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Tentsysteem conferentieruimte

      2. Main CPV code:
        39522530
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        De Aanbestedende dienst nodigt u hierbij uit om u in te schrijven voor de aanbesteding van de levering van een Tentsysteem. 

        De hierbij gebruikte procedure is de openbare procedure uit de Aanbestedingswet 2012.

        De procedure verloopt volledig elektronisch via het online aanbestedingsplatform Negometrix. Nadere informatie over het gebruik van Negometrix leest u hier.

         

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 350 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45259300
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:
      4. Description of the procurement:

        De Aanbestedende dienst nodigt u hierbij uit om u in te schrijven voor de aanbesteding van de levering van een Tentsysteem inclusief verwarmingsinstallatie. 

        De hierbij gebruikte procedure is de openbare procedure uit de Aanbestedingswet 2012.

        De procedure verloopt volledig elektronisch via het online aanbestedingsplatform Negometrix. Nadere informatie over het gebruik van Negometrix leest u hier.

        De tent wordt aangeschaft en zal voor een periode van minimaal vijf (5) jaar op de locatie in Ede blijven staan. Gedurende deze periode dient er preventief en correctief onderhoud te worden uitgevoerd aan de verwarmingsinstallatie. De overeenkomst voor het onderhoud heeft een initiële looptijd van vijf (5) jaar. De overeenkomst kan vijf (5) keer met twaalf (12) maanden door de Aanbestedende dienst worden verlengd.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: K1 Isolerende waarde en energieverbruik / Weighting: 98000
        Quality criterion - Name: K2 Kwaliteit en keuze materialen / Weighting: 98000
        Quality criterion - Name: K3 Levertermijnen en opbouwsnelheid / Weighting: 49000
        Price - Weighting: 30%
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 350 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De overeenkomst kan vijf (5) keer met twaalf (12) maanden door de Aanbestedende dienst worden verlengd.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-08
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-11-08
      Local time: 17:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Den Haag
        Den Haag
        Netherlands
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru