Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Presents and rewards (Нидерланды - Тендер #43165018)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Veiligheidsregio Kennemerland
Номер конкурса: 43165018
Дата публикации: 26-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062120230801 10:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for one lot onlyThe most economic tenderPublic order and safety01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Veiligheidsregio Kennemerland
      Zijlweg 200
      HAARLEM
      2015CK
      Netherlands
      Telephone: +31 629648145
      E-mail: inkoop@vrk.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/301595/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/301595/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Public order and safety
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Personeelsattenties VRK

        Reference number: 2023-01
      2. Main CPV code:
        18530000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Personeelsattenties VRK (Paasattenties, zomer/variabele-attentie, Sinterklaasattentie en Kerst/Eindejaarsattentie)

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        one lot only
    2. Description
      1. Title:

        Personeelsattenties VRK

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        18530000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Haarlem

      4. Description of the procurement:

        Zie kenmerken aanbesteding

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: 1. Service en logistiek / Weighting: 200
        Quality criterion - Name: 2. Duurzaamheid en MVO / Weighting: 100
        Quality criterion - Name: 3. Assortiment / Weighting: 350
        Quality criterion - Name: 4. Personalisatiemogelijkheden / Weighting: 150
        Quality criterion - Name: 5. Website en vormgeving / Weighting: 200
        Price - Weighting: 0
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De opdracht wordt initieel voor 1 jaar aangegaan. Daarna kan onder dezelfde voorwaarden de opdracht met 3 maal 1 jaar worden verlengd.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Variabel

        De VRK wenst de mogelijkheid te hebben om gedurende het jaar op nader te bepalen datum een extra attentie (variabele attentie) aan medewerkers te verstrekken. Dit zal in de meeste gevallen rond de zomer zijn. Deze variabele attenties kunnen aan alle medewerkers verstrekt worden of aan een specifiek team. Deze attentie dienst kosteloos verzonden te kunnen worden naar een nader te bepalen locatie binnen Kennemerland. Indien VRK besluit deze attentie naar de huisadressen van medewerkers te sturen dan zijn verzendkosten bespreekbaar.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Handels- of beroepsregister,

        - Gedragsverklaring Aanbesteden GVA

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - Verzekering

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Referenties

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-01
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-01
      Local time: 10:05
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Noord-Holland
        Simon de Vrieshof 1
        Haarlem
        2019 HA
        Netherlands
        Contact person: 2019 HA
        Telephone: +31 883616100
        E-mail: kantonhaarlem@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru