Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Miscellaneous medical devices and products (Италия - Тендер #49489393)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: ARCS - AZIENDA REGIONALE DI COORDINAMENTO PER LA SALUTE
Номер конкурса: 49489393
Дата публикации: 22-12-2023
Сумма контракта: 802 833 998 (Российский рубль) Цена оригинальная: 13 600 799 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023122020240219 12:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for one or more lotsLowest priceHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ARCS - AZIENDA REGIONALE DI COORDINAMENTO PER LA SALUTE
      Via Pozzuolo, 330
      Udine
      33100
      Italy
      E-mail: elena.pitton@arcs.sanita.fvg.it
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://eappalti.regione.fvg.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://eappalti.regione.fvg.it
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        ID.21PRE017 - MATERIALE E PROTESI PER ORL

      2. Main CPV code:
        33190000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        ID.21PRE017 - MATERIALE E PROTESI PER ORL

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 13 600 798.59 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 85
    2. Description
      1. Title:
        Lot No: TUTTI
      2. Additional CPV code(s):
        33190000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        AZIENDE DEL SSR FVG

      4. Description of the procurement:

        L"appalto è suddiviso in lotti, per il dettaglio vedasi disciplinare di gara

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        EURO 3.709.308,71

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        EURO 7.782.275,13

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Determina di indizione n. 759 del 19/12/2023

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Abilitazione all’esercizio dell’attività professionale, inclusi i requisiti relativi all"iscrizione nell"albo professionale o nel registro commerciale: Elenco e breve descrizione delle condizioni: Dichiarazione sostitutiva di certificazione, ai sensi dell’art. 94 e seguenti del D.Lgs. 36/2023, iscrizione nel registro della CCIAA, ove previsto (o in un registro delle ditte o analoghi registri professionali per gli Stati esteri, ecc.), specificando il luogo e il numero di iscrizione al registro delle imprese e che a carico della ditta non vi sono dichiarazione di fallimento, liquidazione coatta, concordato preventivo, né vi è in corso, a carico di essa, un procedimento per la dichiarazione di una di tali situazioni

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-02-19
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-02-20
      Local time: 11:00
      Place:

      piattaforma e-appalti.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Determina di indizione n. 759 del 19/12/2023

    4. Procedures for review
      1. Review body
        TAR FVG
        TRIESTE
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        ENTRO 30 GG

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        ENTRO 30 GG


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-12-2023 Road transport services.

    22-12-2023 Access control system.

    22-12-2023 Road transport services.

    22-12-2023 Construction work.

    22-12-2023 Flare tip removal equipment.

    22-12-2023 Servers.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru