Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Installation services of mechanical equipment (Италия - Тендер #46039676)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: CASA S.p.A.
Номер конкурса: 46039676
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 188 891 020 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 200 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231016 18:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      CASA S.p.A.
      Via Fiesolana, 5
      Firenze
      50121
      Italy
      E-mail: info@casaspa.org
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://casaspa.acquistitelematici.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://casaspa.acquistitelematici.it

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: SpA
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servizio di posa in opera di porte di sicurezza e di schermi protettivi delle finestre, per la messa in sicurezza degli alloggi sfitti del patrimonio e.r.p. gestito da CASA S.p.a.

      2. Main CPV code:
        51120000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Accordo quadro per l’affidamento del servizio di posa in opera di porte di sicurezza e di schermi protettivi delle finestre, per la messa in sicurezza degli alloggi sfitti del patrimonio e.r.p. gestito da CASA S.p.a. nei 31 comuni del Lode Fiorentino. E’ altresì oggetto di contratto il servizio di prelievo, trasporto al luogo di magazzinaggio e stoccaggio dei portoni e degli infissi prelevati dagli alloggi (quali portoncini d’ingresso, finestre e porte finestre), a fronte delle installazioni eseguite con l’utilizzo di idonee scaffalature di immagazzinaggio e mezzi per la movimentazione a norma di legge. Rientra nell’oggetto del presente appalto il servizio dettagliatamente specificato e descritto nel Capitolato Speciale d’Appalto – PARTE I, facente parte integrante del presente Bando. C.U.P.: I94H23000330004 - C.I.G. A007731CEF

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 200 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Accordo quadro per l’affidamento del servizio di posa in opera di porte di sicurezza e di schermi protettivi delle finestre, per la messa in sicurezza degli alloggi sfitti del patrimonio e.r.p. gestito da CASA S.p.a. nei 31 comuni del Lode Fiorentino. E’ altresì oggetto di contratto il servizio di prelievo, trasporto al luogo di magazzinaggio e stoccaggio dei portoni e degli infissi prelevati dagli alloggi (quali portoncini d’ingresso, finestre e porte finestre), a fronte delle installazioni eseguite con l’utilizzo di idonee scaffalature di immagazzinaggio e mezzi per la movimentazione a norma di legge. Rientra nell’oggetto del presente appalto il servizio dettagliatamente specificato e descritto nel Capitolato Speciale d’Appalto – PARTE I, facente parte integrante del presente Bando. C.U.P.: I94H23000330004 - C.I.G. A007731CEF

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: offerta tecnica / Weighting: 80
        Price - Weighting: 20
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 200 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Si rinvia ai documenti di gara

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-16
      Local time: 18:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-17
      Local time: 09:00
      Place:

      in seduta telematica visibile sulla piattaforma https://casaspa.acquistitelematici.it.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunale Amministrativo Regionale Toscana
        Via Ricasoli 40
        Firenze
        50122
        Italy
        Contact person: 50122
        E-mail: tarfi-segrprotocolloamm@ga-cert.it
        Internet address: https://www.giustizia-amministrativa.it/tribunale-amministrativo-regionale-per-la-toscana
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Telecommunications services.

    12-09-2023 Pharmaceutical products.

    12-09-2023 Special-purpose motor vehicles.

    12-09-2023 Power supply transformers.

    12-09-2023 Firefighting vehicles.

    12-09-2023 Gas-detection apparatus.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru