Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


Beverages, tobacco and related products (Германия - Тендер #41477469)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Studentenwerk Schleswig-Holstein AöR
Номер конкурса: 41477469
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 43 208 821 (Российский рубль) Цена оригинальная: 732 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230601 11:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceSocial protection01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Studentenwerk Schleswig-Holstein AöR
      Westring 385
      Kiel
      24118
      Germany
      E-mail: ausschreibung@studentenwerk.sh
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.dtvp.de/Satellite/notice/CXP4YZ06ZPD/documents
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.dtvp.de/Satellite/notice/CXP4YZ06ZPD

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Social protection
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        RV Lieferung von Kaltgetränken

        Reference number: 53424
      2. Main CPV code:
        15900000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Gegenstand dieser Ausschreibung ist die Lieferung von alkoholfreien und alkoholhaltigen Getränken durch einen externen Lieferanten an alle Verwendungsstellen des Studentenwerks Schleswig-Holstein.

        Dazu zählen neben aktuell insgesamt 13 gastronomischen Einrichtungen auch 7 Kindertagesstätten und 3 Verwaltungsstandorte.

        Ausgeschrieben wird ein Rahmenvertrag über insgesamt 4 Jahre.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 732 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        15980000, 15930000, 15911000, 15961000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Studentenwerk Schleswig-Holstein AöR Westring 385 24118 Kiel Weitere Erfüllungsorte, auch zu finden in "02 Leistungsverzeichnis Standorte 53424 AS Getränke MB":

        Flensburg

        Heide

        Wedel

        Osterrönfeld

        Lübeck

      4. Description of the procurement:

        Belieferung von Standorten des Studentenwerks Schleswig-Holstein mit Getränken (Alkoholfrei und alkoholisch) aus einem festgelegten Warenkorb mit der Möglichkeit, die Auswahl der zu liefernden Getränke regelmäßig den auf dem Markt für die entsprechende Zielgruppe relevanten anzupassen und zu erweitern.

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 732 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Grundlaufzeit 24 Monate. Möglichkeit der Verlängerung um weitere 24 Monate auf dann insgesamt 48 Monate.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Eintragung im Handelsregister

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-01
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-06-30
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-01
      Local time: 11:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Bekanntmachungs-ID: CXP4YZ06ZPD

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Vergabekammer Schleswig-Holstein beim Ministerium für Wirtschaft, Verkehr, Arbeit, Technologie und Tourismus
        Düsternbrooker Weg 94
        Kiel
        24105
        Germany
        Contact person: 24105
        Telephone: +49 431-9884640
        E-mail: vergabekammer@wimi.landsh.de
        Fax: +49 431-9884702
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru