Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Австрии


Software package and information systems (Австрия - Тендер #41477464)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Австрия (другие тендеры и закупки Австрия)
Организатор тендера: Land Oberösterreich, vertreten durch das Amt der Oö Landesregierung
Номер конкурса: 41477464
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 35 417 066 (Российский рубль) Цена оригинальная: 600 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230602 13:00Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Land Oberösterreich, vertreten durch das Amt der Oö Landesregierung
      Kärntnerstraße 16
      Linz
      4021
      Austria
      Telephone: +43 13911001
      E-mail: vergabe@kb-ra.at
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://gv.vergabeportal.at/Detail/149896
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://gv.vergabeportal.at/Detail/149896

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Land Oberösterreich | Software Grundversorgung

      2. Main CPV code:
        48000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Lieferung, Implementierung, ASP-Betrieb sowie Wartung und Support eines Softwaresystems für die Bewirtschaftung im Bereich der Grundversorgungsleistungen des Landes Oberösterreich

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        72253000, 72000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Lieferung, Implementierung, ASP-Betrieb sowie Wartung und Support eines Softwaresystems für die Bewirtschaftung im Bereich der Grundversorgungsleistungen des Landes Oberösterreich

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Abschluss einer Rahmenvereinbarung mit einem Rahmenvereinbarungspartner. Der unter Punkt II.1.5) und Punkt II.2.6) angegebene geschätzte (Gesamt-)wert bezieht sich auf das Maximalvolumen der Rahmenvereinbarung. Für den Auftraggeber besteht keine Abnahmeverpflichtung in einer bestimmten Höhe.

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Siehe Ausschreibungsunterlage

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Siehe Ausschreibungsunterlage

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-02
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-02
      Local time: 13:00
      Place:
      Information about authorised persons and opening procedure:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Abschluss einer Rahmenvereinbarung mit einem Rahmenvereinbarungspartner. Der unter Punkt II.1.5) und Punkt II.2.6) angegebene geschätzte (Gesamt-)wert bezieht sich auf das Maximalvolumen der Rahmenvereinbarung. Für den Auftraggeber besteht keine Abnahmeverpflichtung in einer bestimmten Höhe.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Landesverwaltungsgericht Oberösterreich
        Volksgartenstraße 14
        Linz
        4021
        Austria
        Contact person: 4021
        Telephone: +43 732707518004
        E-mail: post@lvwg-ooe.gv.at
        Fax: +43 7327075218018
        Internet address: https://www.lvwg-ooe.gv.at
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Nachprüfungsanträge gegen die Ausschreibungsunterlagen sind bis spätestens 7 Tage vor Ablauf der Angebotsfrist einzubringen.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Nachprüfungsanträge gegen die Ausschreibungsunterlagen sind bis spätestens 7 Tage vor Ablauf der Angebotsfrist einzubringen.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Австрия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Sanitary paper products.

    05-05-2023 Plumbing materials.

    05-05-2023 Public relations services.

    05-05-2023 Meal-preparation services.

    05-05-2023 Fuels.

    05-05-2023 IT services: consulting, software development, Internet and support.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru