Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Land management services (Франция - Тендер #49489375)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: cté de communes
Номер конкурса: 49489375
Дата публикации: 22-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121820240124 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      cté de communes
      28 Route des Bordes
      Bonnée
      45460
      France
      Telephone: +33 238350558
      E-mail: accueil@valdesully.fr
      Fax: +33 238356319
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://approlys.marches-publics.info
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://approlys.marches-publics.info

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        gestion et entretien de l"aire d"accueil des gens du voyage de la Communauté de communes du Val de Sully sise le Petit Reuilly à Sully Sur Loire

        Reference number: 2024aagv
      2. Main CPV code:
        70332100
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        la présente consultation concerne la gestion et l"entretien de l"aire d"accueil des gens du voyage située au Petit Reuilly à Sully sur Loire qui comprend 1 bâtiment d"accueil aménagé, 1 local technique et 12 emplacements doubles d"une superficie moyenne de 50 mètres carrés équipés de 4 blocs collectifs dont 1 Pmr (sanitaire, borne eau et électricité)

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        70332100
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        la présente consultation concerne la gestion et l"entretien de l"aire d"accueil des gens du voyage située au Petit Reuilly à Sully sur Loire qui comprend 1 bâtiment d"accueil aménagé, 1 local technique et 12 emplacements doubles d"une superficie moyenne de 50 mètres carrés équipés de 4 blocs collectifs dont 1 Pmr (sanitaire, borne eau et électricité)

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique de l"offre / Weighting: 60
        Price - Weighting: 40
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        la durée du contrat est fixée à un an renouvelable deux fois. Il débutera le 1er avril 2024 et se terminera le 31 mars 2027.Le marché est reconduit tacitement jusqu"à son terme. La durée de chaque période de reconduction est de 12 mois. La durée maximale du contrat, toutes périodes confondues, est de 36 mois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-24
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-25
      Local time: 14:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les dépôts de plis doivent être impérativement remis par voie dématérialisée.Pour retrouver cet avis intégral, accéder au DCE, poser des questions à l"acheteur, déposer un pli, allez sur http://approlys.marches-publics.info -Une visite obligatoire du site est organisée le mardi 9 janvier 2024 de 14h à 16h.prise de RDV au préalable auprès du directeur de l"action sociale.Le candidat individuel, ou chaque membre du groupement, ne doit pas entrer dans l"un des cas d"exclusion de la procédure de passation prévus par le code de la commande publique

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif d"orléans
        28, rue de la Bretonnerie
        Orléans
        45057
        France
        Contact person: 45057
        Telephone: +33 238775900
        E-mail: greffe.ta-orleans@juradm.fr
        Fax: +33 238538516
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        cf. Greffe du Tribunal Administratif à l"adresse ci-dessus

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        cf. Greffe du Tribunal Administratif à l"adresse ci-dessus


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-18

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-12-2023 Building-cleaning services.

    22-12-2023 Building-cleaning services.

    22-12-2023 Electrical fitting work.

    22-12-2023 Preventive maintenance services.

    22-12-2023 Surveying services.

    22-12-2023 Architectural, engineering and planning services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru