Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Meal-preparation services (Франция - Тендер #49081712)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: commune de Draveil
Номер конкурса: 49081712
Дата публикации: 11-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023120620240111 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      commune de Draveil
      3 avenue de Villiers
      Draveil
      91211
      France
      Telephone: +33 169527878
      E-mail: bal-smp@mairiedraveil.fr
      Fax: +33 169830120
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.marches-publics.info
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://www.marches-publics.info

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        production Et Livraison De Repas En Liaison Froide

        Reference number: 23g-Efc25
      2. Main CPV code:
        55321000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        le présent marché concerne la production et la livraison de repas en liaison froide sur les sites, pour les convives suivants :- personnes âgées inscrites au service de portage à domicile des repas, ce service étant destiné aux personnes âgées de plus de 65 ans ou de moins de 65 ans, mais momentanément dans l"incapacité d"assurer ces repas- personnes âgées fréquentant les 5 cercles de la Ville (Guégan, Champrosay, La Villa, Les Mousseaux, Mainville)

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 1
    2. Description
      1. Title:

        production Et Livraison De Repas En Liaison Froide Pour Le Portage A Domicile Et Les Usagers Des Cercles De La Ville

        Lot No: 3
      2. Additional CPV code(s):
        55321000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ville de Draveil 91211 - draveil

      4. Description of the procurement:

        le présent lot concerne la production et la livraison de repas en liaison froide sur les sites, pour les convives suivants :- personnes âgées inscrites au service de portage à domicile des repas, ce service étant destiné aux personnes âgées de plus de 65 ans ou de moins de 65 ans, mais momentanément dans l"incapacité d"assurer ces repas- personnes âgées fréquentant les 5 cercles de la Ville (Guégan, Champrosay, La Villa, Les Mousseaux, Mainville)

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 46
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        l"Accord-Cadre commence 1er mars 2024 pour une durée initiale de 12 mois.Il est renouvelable 3 fois par reconduction tacite par période de 12 mois sauf la troisième reconduction aura une période de 10 mois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        selon les documents énoncés dans le Rc joint au présent Dce

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        selon les documents énoncés dans le Rc joint au présent Dce

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        selon les documents énoncés dans le Rc joint au présent Dce

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-11
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-11
      Local time: 13:00
      Place:

      commune de Draveil

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les dépôts de plis doivent être impérativement remis par voie dématérialisée.Pour retrouver cet avis intégral, accéder au DCE, poser des questions à l"acheteur, déposer un pli, allez sur http://www.marches-publics.info -Motifs exclusion (Bt-67)"Le candidat individuel, ou chaque membre du groupement, ne doit pas entrer dans l"un des cas d"exclusion de la procédure de passation prévus par le code de la commande publique."documents à accès restreint (Bt-14)"L"Intégralité des documents se trouve sur le profil d"acheteur"

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Versailles
        56 avenue de Saint Cloud
        Versailles
        78011
        France
        Contact person: 78011
        Telephone: +33 139205400
        E-mail: greffe.ta-versailles@juradm.fr
        Fax: +33 139205487
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-06

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru