Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Property insurance services (Франция - Тендер #48029786)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: commune de gourbeyre
Номер конкурса: 48029786
Дата публикации: 13-11-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231211 12:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      commune de gourbeyre
      hôtel de Ville
      Gourbeyre
      97113
      France
      Telephone: +33 590990815
      E-mail: franciane.budon@ville-gourbeyre.fr
      Fax: +33 590921676
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-securises.fr
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://www.marches-securises.fr

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: collectivité territoriale
    5. Main activity:
      Other activity: collectivité
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        marché de prestation de service d"assurance - dommages aux biens et risques annexes

      2. Main CPV code:
        66515200
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        contrat d"assurance "Dommages aux biens et risques annexes" au profit de la Ville de Gourbeyre

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        66515200
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        contrat assurance - dommage aux biens

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 45
        Price - Weighting: 55
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 4
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Lettre de candidature (Dc1)- déclaration du candidat (Dc2), formulaires accessibles sur le site http://www.economie.gouv.fr/daj/formulaires- mandat de la compagnie d"assurance au courtier, le cas échéant- mandat de la compagnie d"assurance à l"agent, le cas échéant- le pouvoir de la personne habilitée à engager le candidat- pour les intermédiaires d"assurance, l"attestation d"inscription à un registre des intermédiaires en assurance (attestation ORIAS ou tous autres certificats équivalents d"organismes établis dans un autre Etat membre de la France)- déclaration sur l"honneur que le candidat n"entre dans aucun des cas d"interdiction de soumissionner prévus aux articles L.2141-1 à L.2141-5 ou aux articles L.2147-7 à L.2141-10 du code de la commande publique- le candidat peut présenter sa candidature sous la forme d"un DUME en lieu et place des documents mentionnés à l"article R.2143-3 du code de ma commande publique- lorsqu"Il y a groupement, les documents précités sont à fournir pour chacun des membres

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        déclaration concernant le chiffre d"affaires global et le chiffre d"affaires concernant les servies objet du marché, réalisés au cours des trois derniers exercices disponibles

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Références significatives pour chacune des trois dernières années - déclaration indiquant les effectifs moyens annuels du candidat et l"importance du personnel d"encadrement

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        la prestation est réservée à une profession déterminée.Le marché est réservé aux entreprises d"assurance et personnes habilitées à présenter des opérations d"assurance

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-18
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de la guadeloupe
        34 Chemin des Bougainvilliers Cité Guillard
        Basse Terre
        97100
        Guadeloupe
        Contact person: 97100
        Telephone: +33 590384900
        E-mail: greffe.ta-basse-terre@juradm.fr
        Fax: +33 590819670
        Internet address: http://www.telerecours.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal administratif de la guadeloupe
        34 Chemin des Bougainvilliers Cité Guillard
        Basse Terre
        97100
        Guadeloupe
        Contact person: 97100
        Telephone: +33 590384900
        E-mail: greffe.ta-basse-terre@juradm.fr
        Fax: +33 590819670
        Internet address: http://www.telerecours.fr
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Software programming and consultancy services.

    13-11-2023 Electricity.

    13-11-2023 Construction work.

    13-11-2023 Energy-management services.

    13-11-2023 Surveillance services.

    13-11-2023 Time accounting or human resources software package.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru