Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Electricity supplies (Франция - Тендер #46432392)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: communaute communes du brianconnais
Номер конкурса: 46432392
Дата публикации: 26-09-2023
Сумма контракта: 590 284 437 (Российский рубль) Цена оригинальная: 10 000 000 (Евро)
Источник тендера:
Осталось 769 дней


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120271231 12:00Body governed by public lawDynamic purchasing systemSuppliesRestricted procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      communaute communes du brianconnais
      les Cordeliers - 1, Rue Aspirant Jan
      Briançon
      05100
      France
      Telephone: +33 492545257
      E-mail: Murielle.goudissard@ccbrianconnais.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      Access to the procurement documents is restricted. Further information can be obtained at
      https://www.achatpublic.com/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.achatpublic.com/sdm/ent/gen/ent_detail.do?PCSLID=CSL_2023_xHgoOIrzp7

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        système d"acquisition Dynamique (Sad) pour la Fourniture d"électricité et services associés

        Reference number: C2023-09-P2
      2. Main CPV code:
        31682000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        la présente consultation a pour objet la mise en place d"un système d"acquisition dynamique (Sad) au sens de l"art. L.2125-1-4° du code de la commande publique. Il est organisé dans le cadre d"un groupement de commandes porté par la Communauté de Communes du Briançonnais Les membres du groupement sont : communaute de communes du briançonnais commune de briancon commune de la salle les alpes commune de monetier les bains commune de villar D"Arene commune de la grave commune de nevache syndicat mixte des stations village de la haute romanche sivom de la grave - vILLAR D"Arene Durée du SAD : 4 ans (ou 48 mois). Chaque marché spécifique aura sa propre durée de validité et ses délais d"exécution. La date limite de réception des candidatures pour le premier marché spécifique est fixée au 23 octobre 2023 à 12 heures

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 10 000 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        31682000, 65300000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        le présent Système d"acquisition Dynamique s"applique sur les segments suivants ; C2/C3/Ca/C5

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Envisaged number of candidates: 10
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        références des dispositions législatives, réglementaires ou administratives applicables

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Restricted procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      The procurement involves the setting up of a dynamic purchasing system
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2027-12-31
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      si les marchés spécifiques ne peuvent être conclus qu"avec les entreprises agréées (procédure restreinte), le système d"acquisition dynamique est cependant un système ouvert aux nouvelles candidatures pendant toute sa période de validité. Un premier marché spécifique sera lancé par la Communauté de Communes du Briançonnais en groupement avec 9 membres de son territoire à la fin de l"année 2023. Il importe que les candidats potentiels qui souhaiteraient pouvoir s"y positionner puissent être agréés avant le 02/11/2023. Leur candidature sur le présent SAD devra donc être reçue le 23/10/2023, 12 heures au plus tard

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Marseille
        31 Rue Jean François Leca
        Marseille
        13002
        France
        Contact person: 13002
        Telephone: +33 491134813
        E-mail: Greffe.ta-marseille@juradm.fr
        Fax: +33 491811389
        Internet address: http://Marseille.tribunal-administratif.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru