Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Insurance services (Франция - Тендер #43822117)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: société Villeurbannaise d"urbanisme
Номер конкурса: 43822117
Дата публикации: 17-07-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230811 12:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHousing and community amenities01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      société Villeurbannaise d"urbanisme
      6 avenue Henri Barbusse BP 5055
      Villeurbanne Cedex
      69601
      France
      Telephone: +33 472657400
      E-mail: contact@svu.fr
      Fax: +33 472657409
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-securises.fr
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: SEM
    5. Main activity:
      Housing and community amenities
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        marchés de prestations de services d"assurances (Prévoyance et Frais de santé)

      2. Main CPV code:
        66510000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        souscription de contrats de prévoyance collective à adhésion obligatoire pour les salariés de la SvuO Lot 1 : contrat de prévoyance " incapacité, invalidité, décès " à adhésion obligatoire pour les salariés de la SVU (35 salariés)o Lot 2 : contrat de prévoyance " frais de santé " à adhésion obligatoire pour les salariés (35 salariés) de la SVU

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        contrat prévoyance "Incapacité, invalidité, décès" à adhésion obligatoire pour les salariés de la SVU

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        66512000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        rhone

      4. Description of the procurement:

        contrat prévoyance "Incapacité, invalidité, décès"

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Selon les sous-critères énoncés dans l"article 13 du règlement de consultation / Weighting: 45
        Price - Weighting: 55
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        contrat prévoyance "Frais de santé" à adhésion obligatoire pour les salariés de la SVU

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        66510000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        rhone

      17. Description of the procurement:

        contrat prévoyance "Frais de santé"

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Selon les sous-critères énoncés dans l"article 13 du règlement de consultation / Weighting: 45
        Price - Weighting: 55
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        le candidat devra être :-soit un organisme assureur seul sans intermédiaire (compagnie d"assurance, mutuelle ou Institution de Prévoyance),-Soit un organisme assureur (compagnie d"assurance, mutuelle ou Institution de Prévoyance) accompagné d"un mandataire (intermédiaire : agent, courtier...). -soit un groupement conjoint constitué d"un organisme assureur et d"un intermédiaire, représenté par un mandataire désigné

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        les candidats devront :-Pour les organismes assureurs : être titulaires des agréments ministériels nécessaires pour garantir les risques auxquels ils répondent ;-Pour les intermédiaires, être en conformité avec la réglementation sur l"intermédiation et être inscrit auprès de l"orias.La coassurance est autorisée

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-11
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-11
      Local time: 14:00
      Place:

      villeurbanne

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal judiciaire de lyon
        67 rue Servient
        Lyon Cedex 03
        69433
        France
        Contact person: 69433
        Telephone: +33 472607012
        E-mail: Tj-lyon@justice.fr
        Internet address: https://www.cours-appel.justice.fr/lyon/tribunal-judiciaire-de-lyon
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Pharmaceutical products.

    17-07-2023 Pharmaceutical products.

    17-07-2023 Pharmaceutical products.

    17-07-2023 Passenger cars.

    17-07-2023 Software-related services.

    17-07-2023 Medical consumables.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru