Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Topographical services (Франция - Тендер #43234045)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: département de Vaucluse
Номер конкурса: 43234045
Дата публикации: 28-06-2023
Сумма контракта: 41 319 911 (Российский рубль) Цена оригинальная: 700 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062320230807 16:30Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      département de Vaucluse
      rue Viala
      Avignon Cedex 9
      84909
      France
      Telephone: +33 432407953
      E-mail: servicemarches@vaucluse.fr
      Fax: +33 432407949
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://vaucluse.sudest-marchespublics.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://vaucluse.sudest-marchespublics.com

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        presta patrimoine immo du Département de Vaucluse et dépendances, phases études, travaux maintenance : levés bâts, topographiques réseaux, interventions foncières,mise à jour données bâts existantes

        Reference number: JC/AL
      2. Main CPV code:
        71351810
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        prestations pour le patrimoine immobilier du Conseil Départemental de Vaucluse et ses dépendances, en phases études, travaux et maintenance : levés de bâtiments, topographiques et réseaux, interventions foncières, et mise à jour des données bâtimentaires existantes

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 700 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71351810
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        prestations pour le patrimoine immobilier du Conseil Départemental de Vaucluse et ses dépendances, en phases études, travaux et maintenance : levés de bâtiments, topographiques et réseaux, interventions foncières, et mise à jour des données bâtimentaires existantes

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Qualité prestations / Weighting: 60
        Price - Weighting: 40
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 700 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        nombre de reconductions : 1 fois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        - Une visite sur site est-elle obligatoire :Non

        - une remise d"échantillons est-elle prévue : Non

        - prestations supplémentaires éventuelles : Non

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        habilitation à exercer l"activité professionnelle, y compris exigences relatives à l"inscription au registre du commerce ou de la profession

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        liste et description succincte des critères de sélection : Formulaire Dc2 ; déclaration concernant le chiffre d"affaires réalisé au cours des trois derniers exercices disponibles

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        liste et description succincte des critères de sélection : Formulaire Dc2 ; déclaration indiquant les effectifs moyens du candidat ; déclaration indiquant l"outillage, le matériel et l"équipement technique dont le candidat dispose pour la réalisation de marchés de même nature ; liste des principales fournitures ou des principaux services effectués au cours des trois dernières années ; certificats de qualifications professionnelles :

        - l"inscription du candidat et/ou cotraitant(s) de la société candidate, à l"ordre des géomètres-experts ou équivalent pour un prestataire étranger (ressortissants d"un Etat membre de la Communauté Européenne, établis dans un Etat membre autre que la France et exerçant légalement la profession de géomètre-expert dans ledit Etat respectant les conditions énumérées à l"article 2.1 de de la loi du 7 mai 1946 modifiée)

        -certification pour géo-référencement et détection des réseaux par procédés sans fouille

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-07
      Local time: 16:30
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-07
      Local time: 16:31
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      - Une visite sur site est-elle obligatoire :Non

      - une remise d"échantillons est-elle prévue : Non

      - prestations supplémentaires éventuelles : Non

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Nîmes
        16 avenue Feuchères
        Nîmes
        30941
        France
        Contact person: 30941
        Telephone: +33 466273700
        E-mail: greffe.ta-nimes@juradm.fr
        Fax: +33 466362786
        Internet address: http://nimes.tribunal-administratif.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-23

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru