Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


System maintenance services (Франция - Тендер #43233883)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: spl Laval Mayenne Aménagements
Номер конкурса: 43233883
Дата публикации: 28-06-2023
Сумма контракта: 61 979 866 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 050 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062320230811 12:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      spl Laval Mayenne Aménagements
      17, rue de Franche Comté
      Laval
      53000
      France
      Telephone: +33 243914520
      E-mail: celine.bouttard@groupement-lma.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.marches-securises.fr
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://www.marches-securises.fr

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: 799 245 709 000 16
    5. Main activity:
      Other activity: Aménagement - Construction
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        marché public pour le renouvellement des installations de péage et de contrôle d"accès du stationnement payant à Laval

        Reference number: 2023-SPLLMA12
      2. Main CPV code:
        50324100
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        le marché porte sur la fourniture et le remplacement du matériel de péage et de contrôle d"accès sur les parcs de stationnement payant de la Ville de Laval (53000), existants ou à créer

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 050 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        34926000, 34927000, 50324100
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        laval (53)

      4. Description of the procurement:

        fourniture et remplacement du matériel de péage et de contrôle d"accès sur les parcs de stationnement payant de la Ville de Laval (53000), existants ou à créer

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Composition de léquipe et moyens humains affectés pour la mise en Suvre des prestations / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: Mode opératoire proposé pour la réalisation des travaux de pose du matériel / Weighting: 10
        Quality criterion - Name: Qualité du matériel proposé / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Organisation du service de maintenance (durée de garantie, délais dintervention, etc..) / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Intentions techniques et démarche environnementale proposées / Weighting: 5
        Price - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 050 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        tacite reconduction

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: yes
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        le présent est renouvelable dans les conditions prévues par l"acte d"engagement valant Ccap.

        Le marché comprend des clauses de réexamen

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        le marché comprend douze prestations supplémentaires, détaillées au sein du règlement de consultation

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        la preuve de l"inscription sur un registre professionnel par la transmission du numéro unique d"identification (numéro Siren)

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        o Déclaration concernant le chiffre d"affaires relatif aux services objet du marché, réalisés au cours des trois derniers exercices disponibles ou formulaire Dc2* complété ;

        O Attestation d"assurance responsabilité civile professionnelle.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        o Une liste de présentation succincte (5 références maximum) des prestations exécutées au cours des trois dernières années, assortie, le cas échéant, d"attestations de bonne exécution pour les réalisation les plus importantes ou tout équivalence, tels que certificats de qualification ;

        O Une déclaration indiquant les effectifs moyens annuels du candidat ;

        O La description de l"équipement technique ainsi que des mesures employées par le candidat pour s"assurer de la qualité et des moyens d"étude et de recherche de son entreprise

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-11
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-11
      Local time: 14:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      le marché comprend douze prestations supplémentaires, détaillées au sein du règlement de consultation

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal de Grande Instance de Rennes
        7 rue Pierre Abélard, CS 73127
        Rennes
        35000
        France
        Contact person: 35000
        Telephone: +33 299653737
        E-mail: tgi-rennes@justice.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal de Grande Instance de Rennes
        7 rue Pierre Abélard, CS 73127
        Rennes
        35000
        France
        Contact person: 35000
        Telephone: +33 299653737
        E-mail: tgi-rennes@justice.fr
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-23

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    28-06-2023 Radio, television, communication, telecommunication and related equipment.

    28-06-2023 Networks.

    28-06-2023 Orthopaedic implants.

    28-06-2023 Forestry services.

    28-06-2023 Rehabilitation hospital services.

    28-06-2023 Insurance brokerage services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru