Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Дании


Radio, television, communication, telecommunication and related equipment (Дания - Тендер #43233877)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Дания (другие тендеры и закупки Дания)
Организатор тендера: Københavns Universitet
Номер конкурса: 43233877
Дата публикации: 28-06-2023
Сумма контракта: 396 980 627 (Российский рубль) Цена оригинальная: 50 000 000 (Датская крона)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062320230814 23:59Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Københavns Universitet
      Nørregade 10
      København K
      1165
      Denmark
      Telephone: +45 35334781
      E-mail: morten.have@adm.ku.dk
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=371410&B=KU
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=371410&B=KU
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Udbud på Netværkskomponenter til københavns Universitet

      2. Main CPV code:
        32000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Udbuddet vedrører en Rammeaftale på levering af Netværksudstyr, support og service. Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte forbrug af netværksudstyr med dertil hørerende service og support. På denne baggrund, vil Rammeaftalen skulle hjælpe Ordregiver med at opnå at dækket sit behov for indkøb af netværksudstyr, support og service. Det er derfor afgørende for Ordregiver, at tilbudsgiverne i deres tilbud fokuserer på at kunne tilbyde kompatibelt netværksudstyr til KUs datacentre.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 50 000 000.00 DKK
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        32000000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Udbuddet vedrører en Rammeaftale på levering af Netværksudstyr, support og service. Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte forbrug af netværksudstyr med dertil hørerende service og support. På denne baggrund, vil Rammeaftalen skulle hjælpe Ordregiver med at opnå at dækket sit behov for indkøb af netværksudstyr, support og service. Det er derfor afgørende for Ordregiver, at tilbudsgiverne i deres tilbud fokuserer på at kunne tilbyde kompatibelt netværksudstyr til KUs datacentre.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 50 000 000.00 DKK
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-14
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DA
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-11-14
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-14
      Local time: 23:59
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Nævnenes Hus
        Toldboden 2
        Viborg
        8800
        Denmark
        Contact person: 8800
        E-mail: nh@naevneneshus.dk
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-23

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Дания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    28-06-2023 Vocational secondary education services.

    28-06-2023 Vocational secondary education services.

    28-06-2023 Vocational secondary education services.

    28-06-2023 Diagnostic devices.

    28-06-2023 Surface work for streets.

    28-06-2023 Track construction works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru