Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Accommodation, building and window cleaning services (Франция - Тендер #42681149)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: gpm de Nantes - st Nazaire
Номер конкурса: 42681149
Дата публикации: 12-06-2023
Сумма контракта: 204 946 756 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 472 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230623 12:00Utilities entityContract noticeServicesNegotiated procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderPort-related activities / Maritime or inland waterway01G0501
  1. Section I
    1. Name and addresses
      gpm de Nantes - st Nazaire
      18, quai Ernest Renaud
      Nantes
      44186
      France
      Telephone: +33 240665046
      E-mail: C.engler@nantes.port.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.achatpublic.com/sdm/ent/gen/ent_detail.do?PCSLID=CSL_2023_9FvNPfNdau
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.achatpublic.com/sdm/ent2/gen/ficheCsl.action?PCSLID=CSL_2023_9FvNPfNdau

    4. Type of the contracting authority:
    5. Main activity:
      Port-related activities
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        lot 1 - prestations de conciergerie et de nettoyage des bureaux et autres locaux du Grand Port Maritime de Nantes Saint-Nazaire

        Reference number: 23SNACHCE023
      2. Main CPV code:
        90911000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        la présente consultation concerne le lot 1 relatif à l"exécution de prestations de conciergerie et de nettoyage des bureaux, locaux du Grand Port Maritime de Nantes Saint-Nazaire

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 472 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90911000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        sites de l"établissement portuaire, y compris les navires sur prestations exceptionnelles

      4. Description of the procurement:

        la présente consultation concerne le lot 1 relatif à l"exécution de prestations de conciergerie et de nettoyage des bureaux, locaux du Grand Port Maritime de Nantes Saint-Nazaire

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 472 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        la durée pour cet accord cadre est d"un an ferme avec trois reconductions d"une année chacune (soit une durée totale maximale de 4 ans)

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
        Maximum number: 5
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        critères de sélection tels que mentionnés dans les documents de la consultation

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
      5. Deposits and guarantees required:
      6. Main financing conditions and payment arrangements and/or reference to the relevant provisions governing them:

        les prestations seront financées par les crédits de fonctionnement du Grand Port Maritime de Nantes St Nazaire (Gpmnsn). Les prix sont révisables pour la partie accord cadre à bons de commande. Le délai global de paiement des prestations est fixé à 30 jours

      7. Legal form to be taken by the group of economic operators to whom the contract is to be awarded:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Negotiated procedure with prior call for competition
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-23
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      il s"agit d"un appel à candidatures.Les dossiers de candidatures devront être transmis uniquement par voie électronique sur la plateforme de dématérialisation avant la date et l"heure limite de réception. Le pli peut être doublé d"un pli cacheté contenant la copie de sauvegarde qui peut être envoyée ou remis contre récépissé avant le délai imparti à l"adresse suivante : Grand Port Maritime de Nantes Saint-Nazaire 18 quai Ernest Renaud BP 18609 -44186 Nantes cedex 4.Cette copie de sauvegarde devra obligatoirement porter le mention "Lot 1 - prestations de conciergerie et de nettoyage des bureaux et autres locaux du Grand Port Maritime de Nantes Saint-Nazaire" - 23snachce023" et " Ne pas ouvrir : copie de sauvegarde" avec le cachet de l"entreprise

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Nantes
        6 allée de l"ile Gloriette BP 24111
        Nantes Cedex
        44041
        France
        Contact person: 44041
        Internet address: http://Nantes.tribunal-administratif.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru