Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Food, beverages, tobacco and related products (Франция - Тендер #39065562)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: residence des fontinettes
Номер конкурса: 39065562
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 17 708 533 (Российский рубль) Цена оригинальная: 300 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      residence des fontinettes
      15, rue Paul Vaillant Couturier
      Arques
      62510
      France
      Telephone: +33 321122761
      E-mail: lalliot.cyrielle@fontinettes.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.klekoon.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://www.klekoon.com
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Etablissement Social et Médico Social FPH
    5. Main activity:
      Other activity: Médico Social
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        fourniture des denrées alimentaires pour la confection des repas de la résidence des fontinettes accompagnée D"Une assistance technique

      2. Main CPV code:
        15000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        le marché comprend la fourniture de toutes les denrées alimentaires et ingrédients nécessaires (hors pain et boissons) à la préparation des repas entrant dans la composition de la journée alimentaire pour la restauration de la Résidence des Fontinettes qui est composée :-D"Un EHPAD : 115 lits d"hébergement permanent et 14 places PASA, 7 lits d"hébergement temporaire, 15 places d"accueil de jour et une Plateforme de Répit-D"Un Foyer de Vie de 39 lits. Les repas sont confectionnés par l"équipe de la cuisine de la Résidence des Fontinettes.Le fonctionnement est en continu du 1er janvier au 31 décembre de l"année

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 300 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        15000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        pas de Calais, Arques

      4. Description of the procurement:

        la fourniture de toutes les denrées alimentaires et ingrédients nécessaires (hors pain et boissons) à la préparation des repas entrant dans la composition de la journée alimentaire pour la restauration de la Résidence des Fontinettes.Les repas sont confectionnés par l"équipe de cuisine.ces prestations sont accompagnées d"une mission d"assistance technique reprenant la mission de conseils, et d"élaboration des menus y compris des menus à thèmes

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 300 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 18
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        2 fois un an comme stipulé dans le réglement de consultation

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        l"établissement ne contractera pas avec une entreprise dont le montant estimatif du marché envisagé représenterait plus de 30% les capacités financières du candidat

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-14
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-14
      Local time: 13:00
      Place:

      résidence des Fontinettes

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      2 fois un an

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal Administratif de Lille
        5, rue Geoffroy Saint-Hilaire CS 62039
        Lille
        59014
        France
        Contact person: 59014
        E-mail: greffe.ta.lille@juradmn.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        le présent marché étant un contrat administratif, le Tribunal Administratif de Lille est le seul compétent. (Tribunal Administratif de Lille - 5 Rue Geoffroy Saint-Hilaire CS 62039 59014 Lille Cedex Téléphone 03.59.54.23.42 - télécopie 03.59.54.24.45 Courrier électronique : greffe.ta.lille@juradmn.fr)

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        le présent marché étant un contrat administratif, le Tribunal Administratif de Lille est le seul compétent. (Tribunal Administratif de Lille - 5 Rue Geoffroy Saint-Hilaire CS 62039 59014 Lille Cedex Téléphone 03.59.54.23.42 - télécopie 03.59.54.24.45 Courrier électronique : greffe.ta.lille@juradmn.fr)


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Topographical services.

    08-03-2023 Presents and rewards.

    08-03-2023 System and support services.

    08-03-2023 Personal computers.

    08-03-2023 Technical assistance services.

    08-03-2023 Architectural and related services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru