Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Бельгии


Sewage, refuse, cleaning and environmental services (Бельгия - Тендер #43822197)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Бельгия (другие тендеры и закупки Бельгия)
Организатор тендера: Commune de Forest
Номер конкурса: 43822197
Дата публикации: 17-07-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230817 11:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Commune de Forest
      Rue du Curé 2
      Forest
      1190
      Belgium
      Telephone: +32 23702211
      E-mail: contact@forest.brussels
      Fax: +32 23702213
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2946/BI/2023
      Additional information can be obtained from Travaux Publics - Service Propreté
      Rue du Curé, 2
      Forest
      1190
      Belgium
      Contact person: 1190
      Telephone: +32 23481784
      E-mail: epoitevin@forest.brussels
      Internet address(es):
      Main address: http://www.forest.irisnet.be/
      electronically via: https://eten.publicprocurement.be

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Traitement des déchets communaux (48 mois)

        Reference number: MP-2023-S-022
      2. Main CPV code:
        90000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        voir II.1.1

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Évacuation des déchets communaux divers hors déchets chimiques à l’exception de l’amiante

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        90000000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        voir II.2.1

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Location de contenants et évacuation de déchets chimiques

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        90000000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        voir II.2.1

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
      27. Title:

        Evacuation de bonbonnes de type standard

        Lot No: 3
      28. Additional CPV code(s):
        90000000
      29. Place of performance:
      30. Description of the procurement:

        voir II.2.1

      31. Award criteria:
      32. Estimated value:

      33. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      34. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      35. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      36. Information about options:
        Options: no
      37. Information about electronic catalogues:

      38. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      39. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        * Le DUME, par lequel l"opérateur économique déclare qu’il ne se trouve pas dans une des situations d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17 juin 2016.

        L’article 70 de la loi du 17 juin 2016 relative aux marchés publics s’applique. Pour les motifs d’exclusion visés à l’article 67 de la loi, le candidat ou soumissionnaire signale d’initiative s’il a pris les mesures correctrices visées au paragraphe 1er de l"article 70 au début de la procédure.

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Le DUME, par lequel l"opérateur économique déclare qu"il satisfait aux critères de sélection suivants :

        1. Uniquement pour lot 1: Présentation de trois références de marchés similaires exécutés dans les 3 dernières années. Les prestations de services sont prouvées par des attestations émises ou contresignées par l"autorité compétente ou lorsque le destinataire a été un acheteur privé, par une attestation de l"acheteur ou, à défaut, simplement par une déclaration du prestataire de services.

        2. Uniquement pour lot 2: Présentation de trois références de marchés similaires exécutés dans les 3 dernières années. Les prestations de services sont prouvées par des attestations émises ou contresignées par l"autorité compétente ou lorsque le destinataire a été un acheteur privé, par une attestation de l"acheteur ou, à défaut, simplement par une déclaration du prestataire de services.

        3. Uniquement pour lot 3: Présentation de trois références de marchés similaires exécutés dans les 3 dernières années. Les prestations de services sont prouvées par des attestations émises ou contresignées par l"autorité compétente ou lorsque le destinataire a été un acheteur privé, par une attestation de l"acheteur ou, à défaut, simplement par une déclaration du prestataire de services.

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        1. 80.000,00 EUR HTVA

        2. 500,00 EUR HTVA

        3. 1.000,00 EUR HTVA

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-17
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR, NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-12-15
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-17
      Local time: 11:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Les offres peuvent uniquement être introduites électroniquement sur le site internet de e-Tendering https://eten.publicprocurement.be/.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Conseil d"Etat
        Rue de la Science, 33
        Bruxelles
        1040
        Belgium
        Contact person: 1040
        Telephone: +32 22349611
        E-mail: info@raadvst-consetat.be
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Бельгия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Patient-monitoring system.

    17-07-2023 Woodwork.

    17-07-2023 Hotel meeting and conference services.

    17-07-2023 FL/GENAFF23.

    17-07-2023 Construction-related services.

    17-07-2023 Software package and information systems.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru