Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Бельгии


Repair and maintenance services of building installations (Бельгия - Тендер #39065749)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Бельгия (другие тендеры и закупки Бельгия)
Организатор тендера: La Fédération Wallonie-Bruxelles
Номер конкурса: 39065749
Дата публикации: 08-03-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      La Fédération Wallonie-Bruxelles
      Boulevard Leopold II, 44
      Bruxelles
      1080
      Belgium
      Telephone: +32 024133406
      E-mail: eric.tshimangambuyi@cfwb.be
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=464669
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=DIA+-+CF-DIAAJMJ_3133-2022-02202-F02

    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Entretien, conduite, dépannages, gestion du combustible et garantie totale des installations techniques de l’administration de maison de justice

        Reference number: DIA - CF-DIAAJMJ_3133-2022-02202-F02_0
      2. Main CPV code:
        50700000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Le présent cahier spécial des charges constitue un marché public de services portant sur

        l’entretien, la conduite, les dépannages, la gestion du combustible et la garantie totale des installations de l’administration des

        maisons de justice.

        Pour plus de détails, il est renvoyé au point II. Spécifications techniques du présent document.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        50700000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Le présent cahier spécial des charges constitue un marché public de services portant sur l’entretien, la conduite, les

        dépannages, la gestion du combustible et la garantie totale des installations de l’administration des maisons de justice.

        Pour plus de détails, il est renvoyé au point II. Spécifications techniques du présent document.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Classe: N/A, Catégorie: N/A

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-04
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-05
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Conseil d"Etat
        Rue de la Science, n°33
        Bruxelles
        1040
        Belgium
        Contact person: 1040
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Un recours en suspension peut être introduit auprès du Conseil

        d’Etat dans les 15 jours de la publication de l’avis de marché ou de la date à laquelle la décision d’attribution est notifiée,

        exclusivement selon la procédure d’extrême urgence. Un recours en annulation peut être introduit auprès du Conseil

        d’Etat dans les 60 jours de la publication de l’avis de marché ou de la notification de la décision d’attribution. Le recours est

        introduit par une demande datée qui doit être signée par vous ou par un avocat. La demande doit être envoyée soit par lettre

        recommandée au Premier Président du Conseil d’Etat sis rue de la Science, 33 à 1040 Bruxelles, soit par procédure électronique

        via le site http://eproadmin.raadvst-consetat.be/

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Un recours en suspension peut être introduit auprès du Conseil

        d’Etat dans les 15 jours de la publication de l’avis de marché ou de la date à laquelle la décision d’attribution est notifiée,

        exclusivement selon la procédure d’extrême urgence. Un recours en annulation peut être introduit auprès du Conseil

        d’Etat dans les 60 jours de la publication de l’avis de marché ou de la notification de la décision d’attribution. Le recours est

        introduit par une demande datée qui doit être signée par vous ou par un avocat. La demande doit être envoyée soit par lettre

        recommandée au Premier Président du Conseil d’Etat sis rue de la Science, 33 à 1040 Bruxelles, soit par procédure électronique

        via le site http://eproadmin.raadvst-consetat.be/


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Бельгия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Medical consumables.

    08-03-2023 Bus shelters.

    08-03-2023 Quay construction work.

    08-03-2023 Auditing services.

    08-03-2023 IT services: consulting, software development, Internet and support.

    08-03-2023 Social work services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru