Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Швеции


Ophthalmology equipment (Швеция - Тендер #41699512)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Швеция (другие тендеры и закупки Швеция)
Организатор тендера: Region Blekinge
Номер конкурса: 41699512
Дата публикации: 11-05-2023
Сумма контракта: 60 296 045 (Российский рубль) Цена оригинальная: 11 100 000 (Шведская крона)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050620230605 23:59Ministry or any other national or federal authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Region Blekinge
      Region Blekinge -
      Karlskrona
      371 81
      Sweden
      Telephone: +46 455736309
      E-mail: dejan.stojanoski@regionblekinge.se
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.kommersannons.se/elite/Notice/NoticeDispatch.aspx?NoticeId=72007
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.kommersannons.se/elite/Notice/NoticeDispatch.aspx?NoticeId=72007
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        OCT- och ögonbottenkameror 2023

        Reference number: RB2023-0272
      2. Main CPV code:
        33122000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Upphandlingen omfattar inköp av OCT-kameror respektive kameror för undersökning av ögonbotten, s.k. Fundus-kameror, med tillhörande mjukvarusystem, inkl. installation, dokumentation samt handhavande- och teknisk utbildning.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 11 100 000.00 SEK
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        OCT- och ögonbottenkameror 2023

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33122000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Blekinge län

      4. Description of the procurement:

        Upphandlingen omfattar inköp av OCT-kameror respektive kameror för undersökning av ögonbotten, s.k. Fundus-kameror, med tillhörande mjukvarusystem, inkl. installation, dokumentation samt handhavande- och teknisk utbildning.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 11 100 000.00 SEK
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-09-11
        End: 2029-09-10
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Upphandlingen omfattar option om köp av ytterligare fyra (4) utrustningar, för avrop inom fyra (4) år från datumet för leveransgodkännande av första levererade OCT-kameran. Dessutom ingår option om köp av avtal för utrustningarnas underhåll och service, för avrop inom två (2) år från datumet för leveransgodkännande av sist levererade utrustningen enligt upphandlingskontraktet.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        OCT- och ögonbottenkameror 2023

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33122000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Blekinge län

      17. Description of the procurement:

        Upphandlingen omfattar inköp av OCT-kameror respektive kameror för undersökning av ögonbotten, s.k. Fundus-kameror, med tillhörande mjukvarusystem, inkl. installation, dokumentation samt handhavande- och teknisk utbildning.

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 11 100 000.00 SEK
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-09-11
        End: 2029-09-10
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Upphandlingen omfattar option om köp av ytterligare fyra (4) utrustningar, för avrop inom fyra (4) år från datumet för leveransgodkännande av första levererade OCT-kameran. Dessutom ingår option om köp av avtal för utrustningarnas underhåll och service, för avrop inom två (2) år från datumet för leveransgodkännande av sist levererade utrustningen enligt upphandlingskontraktet.

      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      SV
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-12-05
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-07
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Förvaltningsrätten i Växjö
        Kungsgatan 8
        Växjö
        35233
        Sweden
        Contact person: 35233
        Telephone: +46 470560200
        E-mail: forvaltningsrattenivaxjo@dom.se
        Fax: +46 47025502
        Internet address: www.forvaltningsrattenivaxjo.domstol.se
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-06

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Швеция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru