Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Repair and maintenance services of building installations (Испания - Тендер #50696422)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: JUNTA DE ANDALUCÍA. Consejería de Fomento, Articulación del Territorio y Vivienda. Secretaría General Técnica
Номер конкурса: 50696422
Дата публикации: 26-01-2024
Сумма контракта: 181 622 552 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 076 865 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2024012320240223 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      JUNTA DE ANDALUCÍA. Consejería de Fomento, Articulación del Territorio y Vivienda. Secretaría General Técnica
      C/ Pablo Picasso, 6
      Sevilla
      41018
      Spain
      Telephone: +34 955058344
      E-mail: perfilcontratante.sgt.cfatv@juntadeandalucia.es
      Fax: +34 955926777
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index.action
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index.action
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de Mantenimiento Integral y Gestión Técnica de Edificios Adscritos a la Consejería de Fomento, Articulación del Territorio y Vivienda

        Reference number: 2023-1004281
      2. Main CPV code:
        50700000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de Mantenimiento Integral y Gestión Técnica de Edificios Adscritos a la Consejería de Fomento, Articulación del Territorio y Vivienda en las siguientes localizaciones:

        - Sede Administrativa. c/ Pablo Picasso 6, Sevilla.

        - Convento Santa María de los Reyes. c/ Santiago 33, Sevilla.

        - Almacén. c/ Cataluña 7, Barriada San Jerónimo, Sevilla.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 076 865.26 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Ciudad de Sevilla

      4. Description of the procurement:

        Servicio de Mantenimiento Integral y Gestión Técnica de Edificios Adscritos a la Consejería de Fomento, Articulación del Territorio y Vivienda en las siguientes localizaciones:

        - Sede Administrativa. c/ Pablo Picasso 6, Sevilla.

        - Convento Santa María de los Reyes. c/ Santiago 33, Sevilla.

        - Almacén. c/ Cataluña 7, Barriada San Jerónimo, Sevilla.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 076 865.26 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        El contrato podrá ser objeto de prórroga hasta otros 24 meses

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Condiciones de ejecución del contrato indicadas en los pliegos de la contratación

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-02-23
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-03-07
      Local time: 11:00
      Place:

      Sede CFATV. Calle Pablo Picasso 6, Sevilla.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Adminsitratativo de Recursos Contractuales
        Calle Castelar, 22
        Sevilla
        41001
        Spain
        Contact person: 41001
        Telephone: +34 671530856
        E-mail: tarcja@juntadeandalucia.es
        Fax: +34 955515041
        Internet address: https://juntadeandalucia.es/organismos/haciendayfinanciacióneuropea/consejeria/adscritos/tarc.html
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Recurso especial en materia de contratación, de conformidad con lo establecido en la Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Recurso especial en materia de contratación, de conformidad con lo establecido en la Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.

        Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales
        Calle Castelar, 22
        SEVILLA
        41001
        Spain
        Contact person: 41001
        Telephone: +34 671530856
        E-mail: tarcja@juntadeandalucia.es
        Fax: +34 955515041
        Internet address: https://juntadeandalucia.es/organismos/haciendayfinanciacioneuropea/consejeria/adscritos/tarc.html
    5. Date of dispatch of this notice
      2024-01-23

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru