Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Ornamental and pleasure gardens maintenance services (Испания - Тендер #48110434)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Alcaldia del Ayuntamiento de San Javier
Номер конкурса: 48110434
Дата публикации: 15-11-2023
Сумма контракта: 13 806 281 (Российский рубль) Цена оригинальная: 233 892 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023111020231211 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsMixedGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Alcaldia del Ayuntamiento de San Javier
      Plaza de España, 3
      San Javier
      30730
      Spain
      Telephone: +34 968573700
      E-mail: contratacion@sanjavier.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=Kh2ZWAWf43OP%2Bo96UAV7cQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de Apoyo de podas en diversas zonas verdes municipales

        Reference number: 16329/2023
      2. Main CPV code:
        77311000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Mediante este contrato, el Ayuntamiento de San Javier pretende realizar el Servicio de apoyo de podas en diversas zonas verdes municipales dentro del Término Municipal de San Javier, de acuerdo con las determinaciones establecidas en el Pliego técnico y en base a lo regulado en la Ordenanza de Parques y Jardines del municipio de San Javier.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 233 892.00 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
    2. Description
      1. Title:

        Servicio de apoyo de poda de conservación y mantenimiento de arbolado de carácter periódico anual, definido en el anejo 1 del PPT

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        77311000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Las especies de arbolado y tipo de poda que se incluyen son las reflejadas en el anejo 1. Junto a la poda se eliminarán los brotes retallados del tronco, desde el nivel del alcorque hasta la cruz del árbol.

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 90
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 133 892.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Servicio de apoyo de poda de palmáceas.

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        77311000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Las especies incluidas son todo tipo de palmáceas, prevaleciendo las especies Phoenix Dactylifera, Phoenix Canariensis y Washingtonias, tanto la filífera como la robusta. Junto a la poda, se eliminarán los hijuelos.Se incluye en este lote 2, para ambas opciones, la retirada de inflorescencias e infrutescencias en palmeras de cualquier especie y altura, que para la opción a) incluirá también la carga, el transporte y retirada de restos a centro de gestión autorizado.

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 100 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Eliminar desigualdades entre el hombre y la mujer. Descripción: Compromiso de promover acciones para eliminar desigualdades entre el hombre y la mujer

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: En general, estar en posesión de alguna norma europea en materia de gestión medioambiental

        Cumplimiento de las Convenciones fundamentales de la Organización Mundial del Trabajo. Descripción: Compromiso de promover la igualdad de trato y no discriminación por razón de orientación sexual, identidad sexual, expresión de género y características sexuales

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-12
      Local time: 12:30
      Place:

      Salón de Actos del Ayuntamiento de San Javier

      Datos de Dirección:

      Calle: Plaza de España, 3

      CP: 30730

      Población: San Javier

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8ª
        Madrid
        28071
        Spain
        Contact person: 28071
        Internet address: https://sedeminhap.gob.es/es-ES/Sedes/TACRC/Paginas/Default.aspx
      2. Body responsible for mediation procedures
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8ª
        Madrid
        28071
        Spain
        Contact person: 28071
        Internet address: https://sedeminhap.gob.es/es-ES/Sedes/TACRC/Paginas/Default.aspx
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8ª
        Madrid
        28071
        Spain
        Contact person: 28071
        Internet address: https://sedeminhap.gob.es/es-ES/Sedes/TACRC/Paginas/Default.aspx
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    15-11-2023 Chemical reagents.

    15-11-2023 Medical consumables.

    15-11-2023 Construction work.

    15-11-2023 Vans.

    15-11-2023 Medical preparations excluding dental consumables.

    15-11-2023 Low-floor buses.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru