Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Telecommunications services (Испания - Тендер #48030103)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Entidad Pública Aragonesa de Servicios Telemáticos
Номер конкурса: 48030103
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 136 014 343 (Российский рубль) Цена оригинальная: 2 304 217 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231129 13:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Entidad Pública Aragonesa de Servicios Telemáticos
      Avda. Ranillas, nº 3 A, 3ª planta, oficina J
      Zaragoza
      50018
      Spain
      E-mail: infocontratosast@aragon.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=sLzakL8vi4W5HQrHoP3G5A%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Otras Entidades del Sector Público
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicios de mantenimiento y actualización de equipamiento para la difusión de la televisión autonómica de Aragón

        Reference number: AST_2024_13
      2. Main CPV code:
        64200000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Según informe de necesidad y pliego de prescripciones técnicas

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 2 304 216.80 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Según informe de necesidad y pliego de prescripciones técnicas

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Actualización tecnológica: Eficiencia energética Transmisores / Weighting: 4
        Quality criterion - Name: Actualización tecnológica: módulo reloj y sincronismo / Weighting: 1.5
        Quality criterion - Name: Actualización tecnológica: Procedimiento de trabajo y cumplimiento de plazos / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: Actualización tecnológica: Transmisores con receptor satelital integrado / Weighting: 5.5
        Quality criterion - Name: Centro de control / Weighting: 4
        Quality criterion - Name: Monitorización, gestión y operación / Weighting: 3
        Quality criterion - Name: Servicio de mantenimiento / Weighting: 9
        Cost criterion - Weighting: 25
        Cost criterion - Weighting: 3
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 9
        Cost criterion - Weighting: 4
        Cost criterion - Weighting: 22
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 304 216.80 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-03-01
        End: 2026-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Máximo un 2 años y 2 meses adicionales pudiéndose prorrogar por periodos inferiores (mensuales, trimestrales, semestrales, etc.). La prórroga será obligatoria para los contratistas. Debido a la criticidad de los servicios, por razones de interés público, los adjudicatarios del contrato una vez finalizado el periodo de vigencia del contrato, incluidas las prórrogas, quedarán obligados a continuar los servicios en las mismas condiciones ofertadas hasta la asunción del mismo por los nuevos adjudicatarios. En todo caso este plazo obligatorio no podrá superar los 9 meses.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Seguro de indemnización

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Véase Anexo XII del PCAP

        Consideraciones de tipo social. Descripción: Véase Anexo XII del PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedureJustification:

      Según Resolución de tramitación urgente del expediente

    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-29
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-18
      Local time: 10:00
      Place:

      Aragonesa de Servicios Telemáticos

      Datos de Dirección:

      Calle: Avenida Ranillas 3A 3 ª oficina J

      CP: 50018

      Población: Zaragoza

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: La apertura se realizará a puerta cerrada, retransmitiéndose a través de videoconferencia en el enlace: https://aragon webex com/meet/infocontratosast

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción: La apertura se realizará a puerta cerrada, retransmitiéndose a través de videoconferencia en el enlace: https://aragon webex com/meet/infocontratosast

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Aragón
        Plaza de los Sitios, 7
        Zaragoza
        50001
        Spain
        Contact person: 50001
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Aragón
        Plaza de los Sitios, 7
        Zaragoza
        50001
        Spain
        Contact person: 50001
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Overhaul and refurbishment work.

    13-11-2023 Traffic-signal maintenance services.

    13-11-2023 Electricity.

    13-11-2023 Electronic components.

    13-11-2023 Fixed-wing aircrafts.

    13-11-2023 Installation services of mechanical equipment.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru