Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Financial and insurance services (Испания - Тендер #48029729)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Presidencia de la Diputación Provincial de A Coruña
Номер конкурса: 48029729
Дата публикации: 13-11-2023
Сумма контракта: 26 177 639 (Российский рубль) Цена оригинальная: 443 475 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023110820231211 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Presidencia de la Diputación Provincial de A Coruña
      Avda. do Porto da Coruña, 2
      A Coruña
      15003
      Spain
      Telephone: +34 981080366
      E-mail: patrimonio.contratacion@dacoruna.gal
      Fax: +34 981080307
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=6vbvRceRTkp6nTs9LZ9RhQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        seguro de vida del personal de la Diputación de A Coruña, años 2024 y siguientes

        Reference number: PCO001202300524
      2. Main CPV code:
        66000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        seguro de vida del personal de la Diputación de A Coruña, años 2024 y siguientes

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 443 475.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        66510000, 66511000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        seguro de vida del personal de la Diputación de A Coruña, años 2024 y siguientes

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 77
        Cost criterion - Weighting: 8
        Cost criterion - Weighting: 5
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 443 475.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        El contrato podrá prorrogarse hasta un máximo de un año más

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: yes
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        Titulos habilitantes: certificado de hallarse inscrito en un Registro de entidades aseguradoras o equivalente

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        . Expresión: Es suficiente presentar el DEUC

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        . Expresión: Es suficiente presentar el DEUC

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-12-11
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, GL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-14
      Local time: 10:00
      Place:

      Palacio Provincial

      Datos de Dirección:

      Calle: Avda. Porto da Coruña, 2

      CP: 15003

      Población: A Coruña

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: telemática, por videoconferencia

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción: telemática, por videoconferencia

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de Galicia
        Rúa Raxeira 52, 2.º andar
        Santiago de Compostela (A Coruña)
        15781
        Spain
        Contact person: 15781
        Telephone: +34 881995481
        E-mail: tacgal@xunta.gal
        Internet address: https://tacgal.xunta.gal
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo de Contratación Pública de Galicia
        Rúa Raxeira 52, 2.º andar
        Santiago de Compostela (A Coruña)
        15781
        Spain
        Contact person: 15781
        Telephone: +34 881995481
        E-mail: tacgal@xunta.gal
        Internet address: https://tacgal.xunta.gal
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-11-08

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    13-11-2023 Hospital and related services.

    13-11-2023 Laboratory reagents.

    13-11-2023 Feasibility study, advisory service, analysis.

    13-11-2023 Printing machinery.

    13-11-2023 Cleaning services.

    13-11-2023 Software package and information systems.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru