Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Demolition, site preparation and clearance work (Испания - Тендер #46040666)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Fira 2000, S.A.
Номер конкурса: 46040666
Дата публикации: 12-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231003 12:00Regional or local Agency/OfficeContract noticeWorksOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01A0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Fira 2000, S.A.
      c/ Dolors Aleu, 19-21, 3º2ª
      Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
      08908
      Spain
      Telephone: +34 932896140
      E-mail: cmonroig@fira2000.org
      Fax: +34 932896142
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/200129098
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local agency/office
    5. Main activity:
      Other activity: Construcción recinto ferial
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        obras relativas al proyecto de demolición integral del edificio situado en la calle José Agustín Goytisolo 10, de Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

        Reference number: FIRA-2023-52
      2. Main CPV code:
        45111000
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        obra de deconstrucción de un edificio aislado destinado a almacén y oficinas de una empresa comercializadora de servicios de comunicaciones, situada en la calle José Agustín Goytisolo 10, de Hospitalet de Llobregat (Barcelona), con el objetivo de preparar el solar para la futura construcción del nuevo Pabellón Cero, del recinto Feria de Barcelona Gran Vía.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        calle José Agustín Goytisolo, 10, de Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

      4. Description of the procurement:

        obras relativas al proyecto de demolición integral del edificio situado en la calle José Agustín Goytisolo 10, de Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 3
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Este contrato podría prorrogarse por un plazo de 1 mes (ver pliegos)

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Este contrato opta al cofinanciamiento en el Programa Operativo FEDER de Cataluña convocatoria 2021-2027, así como otros fondos europeos, con un 40% sobre el gasto elegible. No obstante, la financiación del coste de estas obras no está condicionada a la obtención de esta subvención, ya que Fira 2000 dispone de un crédito bancario para cubrir estas necesidades.

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-03
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-03
      Local time: 12:00
      Place:

      ver pliegos del procedimiento de licitación

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Departamento de Economía y Hacienda de la Generalitat de Cataluña
        Barcelona
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Ver cláusula 24 del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Ver cláusula 24 del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Waterproofing work.

    12-09-2023 Printing and delivery services.

    12-09-2023 IT services: consulting, software development, Internet and support.

    12-09-2023 Amusement park services.

    12-09-2023 Medical consumables.

    12-09-2023 Emergency and security equipment.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru