Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


IT services: consulting, software development, Internet and support (Испания - Тендер #43034118)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Empresa Metropolitana de Abastecimiento y Saneamiento de Aguas de Sevilla, S. A. (EMASESA)
Номер конкурса: 43034118
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 105 396 467 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 785 520 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062020230721 15:00Utilities entityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderWater01G0501
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Empresa Metropolitana de Abastecimiento y Saneamiento de Aguas de Sevilla, S. A. (EMASESA)
      Escuelas Pías, 1
      Sevilla
      41003
      Spain
      Telephone: +34 955477319/379
      E-mail: info@emasesa.com
      Fax: +34 955477541
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
    5. Main activity:
      Water
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        CONTRATACIÓN DE LA GESTIÓN DE LA INFRAESTRUCTURA DIGITAL TI DE EMASESA

        Reference number: 0529/2023
      2. Main CPV code:
        72000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicios de gestión de la infraestructura digital TI que dan soporte a los sistemas de información de EMASESA y de aquellos comunes que desde sus instalaciones se ofrece al conjunto de empresas municipales que constituyen la CEMS.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 785 520.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servicios de gestión de la infraestructura digital TI que dan soporte a los sistemas de información de EMASESA y de aquellos comunes que desde sus instalaciones se ofrece al conjunto de empresas municipales que constituyen la CEMS.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Apartado 22.2 Anexo I / Weighting: 55
        Cost criterion - Weighting: 45
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 785 520.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Posibilidad de dos prórrogas de un año cada una.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
      5. Deposits and guarantees required:

        FIANZA PROVISIONAL: No se ha de constituir fianza provisional.

        FIANZA DEFINITIVA: Se deberá constituir fianza definitiva cuyo importe será el 5% del importe de adjudicación sin IVA.

      6. Main financing conditions and payment arrangements and/or reference to the relevant provisions governing them:
      7. Legal form to be taken by the group of economic operators to whom the contract is to be awarded:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:

        Contract performance conditions:

        Consultar apartado 28 del Anexo I del PCAP.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-21
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-26
      Local time: 09:00
      Place:

      La fecha de apertura de las ofertas es estimada.

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Es un acto privado. El resultado de la apertura de las ofertas se publicará en la Plataforma de Contratación del Sector Público.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Es un acto privado. El resultado de la apertura de las ofertas se publicará en la Plataforma de Contratación del Sector Público.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales del Ayuntamiento de Sevilla (TARCAS)
        Pza. San Sebastián, 1
        Sevilla
        41004
        Spain
        Contact person: 41004
        E-mail: tribunal.recursos@sevilla.org
        Internet address: https://www.sevilla.org/servicios/contratacion/tarcas
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        15 días hábiles desde la publicación del acto objeto de recurso.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        15 días hábiles desde la publicación del acto objeto de recurso.

        EMASESA
        C/ Escuelas Pías,1
        Sevilla
        41004
        Spain
        Contact person: 41004
        E-mail: info@emasesa.com
        Internet address: http://www.sevilla.org
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru