Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Radio, television, communication, telecommunication and related equipment (Испания - Тендер #43034051)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Ayuntamiento de Santiago de Compostela
Номер конкурса: 43034051
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 23 006 454 (Российский рубль) Цена оригинальная: 389 752 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062020230724 23:59Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ayuntamiento de Santiago de Compostela
      Avenida de Raxoi s.n.
      Santiago de Compostela
      15705
      Spain
      Telephone: +34 981542367
      E-mail: contratacion@santiagodecompostela.gal
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://contrataciondelestado.es
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro e instalación de una red de comunicaciones digitales para la operativa de la policía local y protección civil del Ayuntamiento de Santiago de Compostela

        Reference number: CON2023000012
      2. Main CPV code:
        32000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro e instalación de una red de comunicaciones digitales para la operativa de la policía local y protección civil del Ayuntamiento de Santiago de Compostela

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 389 752.07 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        32344210, 32344230, 32344240, 32344250, 32400000, 32418000, 32420000, 32424000, 64200000, 32000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Ver cláusula 9 del PCAP

      4. Description of the procurement:

        Suministro e instalación de una red de comunicaciones digitales para la operativa de la policía local y protección civil del Ayuntamiento de Santiago de Compostela

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 389 752.07 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 6
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Ver Cláusula 20.4 del PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, GL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-01
      Local time: 09:00
      Place:

      Por Videoconferencia plataforma Google MEET

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Presidente: Concejal delegado de Modernización o cualquier otro en que delegue la Alcaldesa

      Vocales: El Director de la Asesoría Jurídica o letrado de la asesoría que lo substituya, El Interventor General o persona que lo sustituya, el Jefe de Servicio de Informática o en su ausencia el Jefe de Sección.

      Secretaria: La Jefa de Servicio de Contratación o funcionario del Servicio de Contratación

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Presidente: Concejal delegado de Modernización o cualquier otro en que delegue la Alcaldesa

      Vocales: El Director de la Asesoría Jurídica o letrado de la asesoría que lo substituya, El Interventor General o persona que lo sustituya, el Jefe de Servicio de Informática o en su ausencia el Jefe de Sección.

      Secretaria: La Jefa de Servicio de Contratación o funcionario del Servicio de Contratación

    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL ADMINISTRATIVO DE CONTRATACIÓN PÚBLICA DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE GALICIA
        Rúa Raxeira 52-2º
        Santiago de Compostela
        15781
        Spain
        Contact person: 15781
        Telephone: +34 881995481
        E-mail: tacgal@xunta.gal
        Fax: +34 881995485
        Internet address: https://tacgal.xunta.gal
      2. Body responsible for mediation procedures
        Servicio de Contratación
        Avenida de Raxoi s/n
        Santiago de Compostela
        15705
        Spain
        Contact person: 15705
        Telephone: +34 981542367
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Ver art.50 LCSP. 15 días hábiles

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Ver art.50 LCSP. 15 días hábiles

        Servicio de Contratación
        Avenida de Raxoi s/n
        Santiago de Compostela
        15705
        Spain
        Contact person: 15705
        Telephone: +34 981542367
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-06-2023 Medical consumables.

    22-06-2023 Medical consumables.

    22-06-2023 Medical consumables.

    22-06-2023 Vaccines.

    22-06-2023 Mainframe hardware.

    22-06-2023 Patient-monitoring system.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru