Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Cleaning services (Испания - Тендер #42828465)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Gobierno Vasco - Gobernanza Pública y Autogobierno
Номер конкурса: 42828465
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 13 592 952 (Российский рубль) Цена оригинальная: 230 278 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061320230714 13:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gobierno Vasco - Gobernanza Pública y Autogobierno
      Donostia - San Sebastián, 101010 Vitoria - Gasteiz
      Vitoria-Gasteiz
      01010
      Spain
      Telephone: +34 945018491
      E-mail: javier-dominguez@euskadi.eus
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.contratacion.euskadi.eus
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.contratacion.euskadi.eus/KPELicitacion
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Limpieza del Inmueble del Gobierno Vasco de seminario en Vitoria-Gasteiz

        Reference number: KM/2023/042
      2. Main CPV code:
        90910000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Limpieza del Inmueble del Gobierno Vasco de seminario en Vitoria-Gasteiz

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 230 278.43 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90910000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ES211 - Araba/Álava

      4. Description of the procurement:

        Limpieza del Inmueble del Gobierno Vasco de seminario en Vitoria-Gasteiz

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Oferta técnica / Weighting: 30,00
        Cost criterion - Weighting: 70,00
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 230 278.43 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        End: 2024-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        1 año de duración

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Volumen anual de negocios referido al mayor de los tres últimos ejercicios concluidos sea de, al menos 121.554,60 €.

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Declaración en la que se especifique el volumen de negocios global de la empresa correspondiente a los últimos tres ejercicios disponibles.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Relación de los principales servicios realizados de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, de como máximo los 3 últimos años, cuyo importe anual acumulado en el año de mayor ejecución sea igual o superior a 56.725,48 €.

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Relación de los principales servicios efectuados durante los tres últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, atendiendo a tal efecto a los dos primeros dígitos de los respectivos códigos CPV, indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-14
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, EU
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-09
      Local time: 12:00
      Place:

      VITORIA-GASTEIZ

      Information about authorised persons and opening procedure:

      APERTURA SOBRES B

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      APERTURA SOBRES B

    4. Procedures for review
      1. Review body
        RECURSO ESPECIAL
        C/ DONOSTIA-SAN SEBASTIÁN, 1
        VITORIA-GASTEIZ
        01010
        Spain
        Contact person: 01010
        Telephone: +34 945019595
        E-mail: oarc@euskadi.eus
        Internet address: https://www.contratacion.euskadi.eus/informacion-general-oarc/webkpe00-kpeoarc/es/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        15 días hábiles a contar desde el día siguiente a aquél en que se haya publicado la resolución.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        15 días hábiles a contar desde el día siguiente a aquél en que se haya publicado la resolución.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    16-06-2023 Intraocular lenses.

    16-06-2023 Tablet computer.

    16-06-2023 Lighting equipment and electric lamps.

    16-06-2023 Medical consumables.

    16-06-2023 Kindergarten furniture.

    16-06-2023 Refrigerators and freezers.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru