Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Miscellaneous software development services and computer systems (Испания - Тендер #42790702)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Subsecretaría de la Consellería de Sanidad y Salud Pública
Номер конкурса: 42790702
Дата публикации: 15-06-2023
Сумма контракта: 252 247 134 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 273 315 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061020230712 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Subsecretaría de la Consellería de Sanidad y Salud Pública
      Micer Mascó, 31-33
      Valencia
      46010
      Spain
      E-mail: sac_san@gva.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=RIhFPoUijt2S81gZFETWmA%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Procedimiento abierto para la contratación de los Servicios de soporte, mantenimiento e implantación del Sistema de Información de Laboratorio corporativo (SIL) de la Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública, GESTLAB.

        Reference number: 737/2022
      2. Main CPV code:
        72212900
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Procedimiento abierto para la contratación de los Servicios de soporte, mantenimiento e implantación del Sistema de Información de Laboratorio corporativo (SIL) de la Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública, GESTLAB.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 273 315.20 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        48000000, 48180000, 72212180, 72240000, 72610000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        El servicio se ejecutará con carácter general en los locales del adjudicatario, debiéndose desplazar al centro de informática de la CSUSP para realizar aquellas tareas cuya prestación in-situ sea imprescindible.. .

      4. Description of the procurement:

        Procedimiento abierto para la contratación de los Servicios de soporte, mantenimiento e implantación del Sistema de Información de Laboratorio corporativo (SIL) de la Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública, GESTLAB.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: 1.1.1_Plan de puesta en marcha y devolución del servicio. / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: 1.1.2_Plan de prestación regular del servicio. / Weighting: 30
        Quality criterion - Name: 1.1.3_Plan de calidad. / Weighting: 8
        Quality criterion - Name: 1.1.4_Propuesta de herramienta para la estimación de esfuerzos de desarrollo. / Weighting: 6
        Cost criterion - Weighting: 3
        Cost criterion - Weighting: 2
        Cost criterion - Weighting: 46
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 273 315.20 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 36
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Posibilidad de prorrogar el contrato por un plazo máximo de 24 meses, mediante un máximo de 2 prórrogas de doce meses cada una.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        Esta actuación es susceptible de ser cofinanciada por la Unión Europea a través del Programa Operativo del Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER) de la Comunitat Valenciana 2021-2027.

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos. Descripción: El contratista queda obligado a someterse a la normativa nacional y de la Unión Europea en materia de protección de datos Asimismo, se establece el cumplimiento de la confidencialidad de la información generada en el ámbito de este contrato como condición especial en relación con la ejecución del contrato y se le da la consideración de obligación esencial contractual

        Consideraciones de tipo social. Descripción: Obligación de que al menos el 80 por ciento de la plantilla dedicada a la ejecución del contrato sea de carácter indefinido

        Eliminar desigualdades entre el hombre y la mujer. Descripción: En caso de representación desequilibrada de mujeres en plantilla (inferior al 40% del total de la misma), el contratista deberá realizar para la ejecución del contrato, y durante todo el plazo de ejecución, al menos una nueva contratación de mujer o transformar al menos una contratación temporal de mujer en contratación indefinida

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-12
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-07
      Local time: 10:00
      Place:

      Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública GVA. Sala de reuniones 6ª planta.

      Datos de Dirección:

      Calle: Calle Micer Mascó, nº 31

      CP: 46010

      Población: València

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38, planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-10

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru