Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Radio transmission apparatus with reception apparatus (Испания - Тендер #41476827)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Consejería de Administraciones Públicas, Justicia y Seguridad
Номер конкурса: 41476827
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 52 340 580 (Российский рубль) Цена оригинальная: 886 701 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230517 23:59Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Consejería de Administraciones Públicas, Justicia y Seguridad
      Avda. José Manuel Guimerá, 10
      Santa Cruz de Tenerife
      38071
      Spain
      E-mail: aagg.administracionespublicas@gobiernodecanarias.org
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=ylJSC7xXkDk3vLk2DU2Ddg%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro, programación y puesta en funcionamiento de 700 equipos de radiocomunicaciones Tetras (lote 1) y 140 Estaciones bases (lote 2) para la Dirección General de Seguridad y Emergencias del Gobierno de Canarias, con financiación “Next generation” (REACT-EU) y tramitación urgente, para mejorar en el Servicio de Protección Civil las herramientas de comunicación en la Red TETRA

        Reference number: SUM-02-23 TETRAS PROTECCIÓN CIVIL - REAC EU
      2. Main CPV code:
        32230000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro, programación y puesta en funcionamiento de 700 equipos de radiocomunicaciones Tetras (lote 1) y 140 Estaciones bases (lote 2) para la Dirección General de Seguridad y Emergencias del Gobierno de Canarias, con financiación “Next generation” (REACT-EU) y tramitación urgente, para mejorar en el Servicio de Protección Civil las herramientas de comunicación en la Red TETRA

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 886 701.12 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
    2. Description
      1. Title:

        TERMINALES TETRA. 700 equipos de radiocomunicaciones Tetras, para la Dirección General de Seguridad y Emergencias del Gobierno de Canarias

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        32230000, 32236000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        TERMINALES TETRA. 700 equipos de radiocomunicaciones Tetras, para la Dirección General de Seguridad y Emergencias del Gobierno de Canarias

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 20
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 30
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 652 603.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 4
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        IC 20010405 "Actuaciones de seguridad y emergencias"

      13. Additional information:
      14. Title:

        ESTACIONES BASES - Suministro de 140 Estaciones bases para la Dirección General de Seguridad y Emergencias del Gobierno de Canarias

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        32230000, 32236000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        ESTACIONES BASES - Suministro de 140 Estaciones bases para la Dirección General de Seguridad y Emergencias del Gobierno de Canarias

      18. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 20
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 20
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 30
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 234 098.12 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 4
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        IC 20010405 "Actuaciones de seguridad y emergencias"

      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Otros

        Específicos para el lote: 1

        Cifra anual de negocio

        Específicos para el lote: 2

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedureJustification:

      Ha de tramitarse con carácter de urgencia (art. 119 LCSP), ya que consiste en el suministro de un número considerable de terminales portátiles TETRAS de los que no se dispone actualmente. Por otra parte, la situación actual del mercado que exige mayores plazos para la fabricación, adquisición o transporte de suministros, provocan que se acelere lo máximo posible la licitación, pues han aumentado los plazos de entrega y resulta totalmente conveniente reducir los plazos del expediente de adjudicación

    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-05-17
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-05-19
      Local time: 05:20
      Place:

      Dirección General de Seguridad y Emergencias

      Datos de Dirección:

      Calle: León y Castillo 57 Tercera planta

      CP: 35071

      Población: Las Palmas de Gran Canaria

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Direccion general de seguridad y emergencias del Gobierno de Canarias
        León y Castillo 57 tercera planta
        Las Palmas de Gran Canaria
        35002
        Spain
        Contact person: 35002
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Social work and related services.

    05-05-2023 Construction work.

    05-05-2023 Paints and wallcoverings.

    05-05-2023 27mm Tube Machine.

    05-05-2023 Optical instruments.

    05-05-2023 Electric motors, generators and transformers.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru