Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


System and support services (Испания - Тендер #39066044)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: HOSPITAL UNIVERSITARIO INFANTA LEONOR
Номер конкурса: 39066044
Дата публикации: 08-03-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
08/03/2023    S48

Spain-Madrid: System and support services

2023/S 048-140546

Modification notice

Modification of a contract/concession during its term

Legal Basis:
Directive 2014/24/EU

Section I: Contracting authority/entity

I.1)Name and addresses
Official name: HOSPITAL UNIVERSITARIO INFANTA LEONOR
National registration number: S2800539E
Postal address: C/ Gran Vía del Este, 80
Town: MADRID
NUTS code: ES300 Madrid
Postal code: 28031
Country: Spain
Contact person: Emiliana Pérez García
E-mail: contratacion.hvll@salud.madrid.org
Telephone: +34 911918448 / 8298/8076/8300/8299/8447
Fax: +34 911919091
Internet address(es):
Main address: https://contratos-publicos.comunidad.madrid/

Section II: Object

II.1)Scope of the procurement
II.1.1)Title:

Solución de cuidado integrado para pacientes en hospitalización a domicilio (HaD) para el Hospital Universitario Infanta Leonor

Reference number: 2022-3-026 (A/SER-005272/2022)
II.1.2)Main CPV code
72250000 System and support services
II.1.3)Type of contract
Services
II.2)Description
II.2.1)Title:

Solución de cuidado integrado para pacientes en hospitalización a domicilio (HaD) para el Hospital Universitario Infanta Leonor

II.2.3)Place of performance
NUTS code: ES300 Madrid
Main site or place of performance:

Hospital Universitario Infanta Leonor

II.2.4)Description of the procurement at the time of conclusion of the contract:

La contratación de una solución que habilite la digitalización del proceso de hospitalización domiciliaria

II.2.7)Duration of the contract, framework agreement, dynamic purchasing system or concession
Duration in months: 12
II.2.13)Information about European Union funds
The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no

Section IV: Procedure

IV.2)Administrative information
IV.2.1)Contract award notice concerning this contract
Notice number in the OJ S: 2022/S 065-171300

Section V: Award of contract/concession

Contract No: 1
Title:

Solución de cuidado integrado para pacientes en hospitalización a domicilio (HaD) para el Hospital Universitario Infanta Leonor

V.2)Award of contract/concession
V.2.1)Date of conclusion of the contract/concession award decision:
25/03/2022
V.2.2)Information about tenders
The contract/concession has been awarded to a group of economic operators: no
V.2.3)Name and address of the contractor/concessionaire
Official name: MEDTRONIC IBÉRICA, S.A.
National registration number: A28389484
Postal address: María de Portugal, 11
Town: Madrid
NUTS code: ES300 Madrid
Postal code: 28050
Country: Spain
The contractor/concessionaire is an SME: no
V.2.4)Information on value of the contract/lot/concession (at the time of conclusion of the contract;excluding VAT)
Total value of the procurement: 372 300.00 EUR

Section VI: Complementary information

VI.3)Additional information:
VI.4)Procedures for review
VI.4.1)Review body
Official name: Tribunal Administrativo de Contratación Pública de la Comunidad de Madrid.
Postal address: Plaza de Chamberí, 8. 5ª planta.
Town: MADRID
Postal code: 28010
Country: Spain
VI.4.3)Review procedure
Precise information on deadline(s) for review procedures:

Recurso especial en materia de contratación: 15 días. Recurso contencioso-administrativo: 2 meses.

VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained
Official name: HOSPITAL UNIVERSITARIO INFANTA LEONOR
Postal address: C/ Gran Vía del Este, 80
Town: MADRID
Postal code: 28031
Country: Spain
E-mail: contratacion.hvll@salud.madrid.org
Telephone: +34 911918076
Internet address: https://contratos-publicos.comunidad.madrid/
VI.5)Date of dispatch of this notice:
03/03/2023

Section VII: Modifications to the contract/concession

VII.1)Description of the procurement after the modifications
VII.1.1)Main CPV code
72250000 System and support services
VII.1.2)Additional CPV code(s)
VII.1.3)Place of performance
NUTS code: ES300 Madrid
Main site or place of performance:

Hospital Universitario Infanta Leonor

VII.1.4)Description of the procurement:

La contratación de una solución que habilite la digitalización del proceso de hospitalización domiciliaria

VII.1.5)Duration of the contract, framework agreement, dynamic purchasing system or concession
Duration in months: 12
VII.1.6)Information on value of the contract/lot/concession (excluding VAT)
Total value of the contract/lot/concession: 372 300.00 EUR
VII.1.7)Name and address of the contractor/concessionaire
Official name: MEDTRONIC IBÉRICA, S.A.
National registration number: A28389484
Postal address: María de Portugal, 11
Town: Madrid
NUTS code: ES300 Madrid
Postal code: 28050
Country: Spain
The contractor/concessionaire is an SME: no
VII.2)Information about modifications
VII.2.1)Description of the modifications
Nature and extent of the modifications (with indication of possible earlier changes to the contract):

Ampliación del plazo de ejecución a 24 meses

VII.2.2)Reasons for modification
Need for additional works, services or supplies by the original contractor/concessionaire (Art. 43(1)(b) of Directive 2014/23/EU, Art. 72(1)(b) of Directive 2014/24/EU, Art. 89(1)(b) of Directive 2014/25/EU)
Description of the economic or technical reasons and the inconvenience or duplication of cost preventing a change of contractor:

Siendo necesario mantener la atención a los pacientes, se estima oportuno prorrogar este contrato de acuerdo a lo establecido en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares, con el fin de mantener el servicio, objeto del mismo. Asimismo, evitar costes derivados de una nueva licitación.

VII.2.3)Increase in price
Updated total contract value before the modifications (taking into account possible earlier contract modifications and price adaptions and, in the case of Directive 2014/23/EU, average inflation in the Member State concerned)
Value excluding VAT: 372 300.00 EUR
Total contract value after the modifications
Value excluding VAT: 744 600.00 EUR

Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Испания

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт




Copyright © 2008-2025, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru