Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Pre-school education services (Испания - Тендер #39065188)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: AJUNTAMENT D"ARENYS DE MAR
Номер конкурса: 39065188
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 200 280 204 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 392 944 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      AJUNTAMENT D"ARENYS DE MAR
      Riera Bisbe Pol, 8
      Arenys de Mar
      08350
      Spain
      Telephone: +34 937959900
      E-mail: secretaria@arenysdemar.cat
      Fax: +34 937957810
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.arenysdemar.cat
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local agency/office
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        SERVEI D"ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS

        Reference number: 2022/1306
      2. Main CPV code:
        80110000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Prestación del servicio de enseñanza preescolar durante un año y 5 meses para coincidir con el curso escolar, prorrogable de año en año por 3 años más años más, en dos lotes, correspondientes uno a la gestión de los dos centros y el lote 2 al servició de comidas y meriendas en los dos centros.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 392 944.07 EUR
      6. Information about lots:
        all lotsMaximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 2
    2. Description
      1. Title:

        Gestión de las escuelas preescolares municipales

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        80110000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        EB "Els Colors", Rial Pau Costa, 77 de Arenys de Mar (08350)

        EB "Maricel", Rial de Sa Clavella, 117 de Arenys de Mar (08350)

      4. Description of the procurement:

        Prestación del servicio de enseñanza preescolar, que incluye el servicio opcional para los usuarios de permanencias o acogida.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 955 973.05 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 17
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Prorrogable de año en año hasta un máximo de 3 años más.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Servicio de comedor con suministro de comida y merienda

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        80110000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        EB "Els Colors", Rial de Pau Costa, 77 de Arenys de Mar (08350)

        EB "Maricel", Rial de Sa Clavella, 117 de Arenys de Mar (08350)

      17. Description of the procurement:

        prestación del servicio de comedor, opcional para los usuarios, y que incluye el servicio de comida y de merienda con vigilancia.

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 436 971.02 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 17
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        De año en año hasta un máximo de 3 años más.

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2021/S 093-242890
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-03-27
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, CA
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-03-29
      Local time: 10:00
      Place:

      Telemático por videoconferencia

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Barcelona
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        15 días a partir de la notificación de la adjudicación.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        15 días a partir de la notificación de la adjudicación.


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru