Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Food, beverages, tobacco and related products (Испания - Тендер #38651782)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: SERVICIO ANDALUZ DE SALUD. HOSPITAL UNIVERSITARIO PUERTA DEL MAR
Номер конкурса: 38651782
Дата публикации: 17-02-2023
Сумма контракта: 2 454 936 129 (Российский рубль) Цена оригинальная: 41 589 037 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      SERVICIO ANDALUZ DE SALUD. HOSPITAL UNIVERSITARIO PUERTA DEL MAR
      Recinto interior Zona Franca, Avda. de Europa. Edificio Atlas, módulo 12
      Cádiz
      11011
      Spain
      Telephone: +34 856814569
      E-mail: regcontra.hupm.sspa@juntadeandalucia.es
      Fax: +34 856904606
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.sspa.juntadeandalucia.es/contratacion
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://sirecftdpriexp.chap.junta-andalucia.es/licitacion-electronica/index.action
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Contrato de suministro (CONTR 2023 0000053487)

      2. Main CPV code:
        15000000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        CONTRATO MIXTO DE SUMINISTRO DE DIETAS ALIMENTICIAS, ALIMENTOS EXTRAORDINARIOS POR PRECIO UNITARIO Y SERVICIOS COMPLEMENTARIOS A DICHO SUMINISTRO CON DESTINO A LOS HOSPITALES DE LA PROVINCIA DE CÁDIZ, PERTENECIENTES AL SERVICIO ANDALUZ DE SALUD

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 41 589 036.96 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        85312320, 55300000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Véase la documentación del expediente

      4. Description of the procurement:

        - CONTRATO MIXTO DE SUMINISTRO DE DIETAS ALIMENTICIAS, ALIMENTOS EXTRAORDINARIOS POR PRECIO UNITARIO Y SERVICIOS COMPLEMENTARIOS A DICHO SUMINISTRO CON DESTINO A LOS HOSPITALES DE LA PROVINCIA DE CÁDIZ, PERTENECIENTES AL SERVICIO ANDALUZ DE SALUD. (CCA. 6U377U7).

        Presupuesto total: 7.620.812,82 € (IVA incluído)

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 41 589 036.96 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Se prorrogará por un periodo de 48 meses.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        La solvencia económica y financiera conforme al artículo 87.1 a) de la LCSP, mediante una declaración del volumen anual de negocios, referido como máximo a los tres últimos ejercicios disponibles en función de la fecha de creación o de inicio de las actividades del empresario, en la medida en que se disponga de las referencias de dicho volumen de negocios, siendo la cantidad a

        acreditar no inferior al 50% del presupuesto de licitación anual de los lotes o agrupaciones de lotes a los que licite (se deberá identificar los lotes o agrupaciones de lotes a los que se licita).

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        La solvencia técnica conforme al artículo 89.1 a) de la LCSP. se presentará una relación de los principales suministros que

        sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, efectuados durante los TRES últimos años que incluya importes, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos.Ver apartado 20.1 del Cuadro Resumen

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Véase apartado 23 del Cuadro Resumen

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-03-17
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-03
      Local time: 12:00
      Place:

      Tendrá lugar en las dependencias de la Plataforma de Logística Sanitaria de Cádiz, modificándose la fecha y hora indicada por una fecha y hora que se anunciará en la Plataforma de Contratación de la Junta de Andalucía-Perfil de Contratante del SAS y en el Tablón de Anuncios de dicha Plataforma con, al menos, 48 horas de antelación.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL ADMINISTRATIVO DE RECURSOS CONTRACTUALES DE LA JUNTA DE ANDALUCIA
        c/Castelar, nº 22
        Sevilla
        41001
        Spain
        Contact person: 41001
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-02-14

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru