Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Technical testing, analysis and consultancy services (Испания - Тендер #37055630)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: CONSEJERÍA DE PRESIDENCIA
Номер конкурса: 37055630
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 36 209 169 (Российский рубль) Цена оригинальная: 613 419 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      CONSEJERÍA DE PRESIDENCIA
      Eduardo Herrera "Herrerita" s/n planta 3 Ala Este
      OVIEDO
      33006
      Spain
      E-mail: contratacion.presidencia@ASTURIAS.ORG
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://perfil.asturias.es
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        SERVICIO DE DIGITALIZACIÓN DE LAS INFRAESTRUCTURAS VIARIAS DE LA RED DE CARRETERAS DE TITULARIDAD DEL PRINCIPADO DE ASTURIAS

        Reference number: CONP/2022/14950
      2. Main CPV code:
        71600000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio para la realización y entrega de un inventario, en un formato predefinido y procesable informáticamente, de las características físicas, geométricas y de equipamiento con una base visual de datos, con la adquisición de datos mediante tecnología LIDAR sobre la red de carreteras del Principado de Asturias

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 613 419.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        La relación de carreteras figura en el Acuerdo de 1 de agosto de 2019, del Consejo de Gobierno, por el que se aprueba el nuevo Catálogo de Carreteras del Principado de Asturias (BOPA NÚM. 153 de 8-VIII-2019).

        El inventario de datos en el formato procesable informáticamente seleccionado, se usará para poder realizar el diagnóstico y análisis de la Red de Carreteras del Principado de Asturias.

        La suma de las longitudes objeto del estudio es de 4.380 Km.

        Los trabajos se realizarán en las carreteras y kilómetros indicados en la siguiente tabla:

        TIPO DE VÍA Calzadas Km TOTALES

        AUTOPISTA/AUTOVÍA DOBLE 234

        VIAS REGIONALES ÚNICA 590

        VIAS COMARCALES ÚNICA 812

        VIAS LOCALES DE 1er ORDEN ÚNICA 1.268

        VIAS LOCALES DE 2º ORDEN ÚNICA 1.476

        TOTAL 4.380 Km

        En los Km totales están incluidos los enlaces, de la totalidad de la Red. En los Km totales de las autovías se incluye la suma de las dos calzadas y sus ramales (se listan los kilómetros totales objeto del estudio).

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Mejoras / Weighting: 30
        Price - Weighting: 70
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 15
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds:

        PLAN DE RECUPERACIÓN, TRANSFORMACIÓN Y RESILIENCIA FINANCIADO POR LA UNION EUROPEA-NEXTGENERATIONEU

      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-02
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-03
      Local time: 10:30
      Place:

      VIDEOCONFERENCIA

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      La información adicional sobre los pliegos y sobre la documentación complementaria se facilitará, al menos, 6 días antes de que finalice el plazo para la recepción de ofertas, siempre que la hubieren pedido al menos 8 días antes del transcurso del plazo de presentación de las proposiciones a través de la Plataforma electrónica de Contratación Pública del Principado de Asturias.

      Plazo fin para solicitar información adicional sobre pliegos y documentación complementaria: 25/01/2023

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Recurso contencioso administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia de Asturias y, en su caso, recurso especial en materia de contratación ante el Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales (Ministerio de Hacienda y AAPP)
        OVIEDO
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Contencioso-administrativo: 2 meses y Recurso especial: 15 días hábiles

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Contencioso-administrativo: 2 meses y Recurso especial: 15 días hábiles

        Servicio de Contratación
        Eduardo Herrera "Herrerita" s/n Planta 3 Ala Este
        Oviedo
        33006
        Spain
        Contact person: 33006
        E-mail: contratacion.presidencia@asturias.org
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru